Авторские куклы  ручной работы

вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Раїсі з Днем Народження в віршах

З Днем Народження моє пташеня,
Раечка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Іменини у нашій Раїси!
Що сьогодні тобі побажати?
Ти - бутон ніжною, оксамитовою троянди!
Про тебе можна тільки мріяти!
У кожному жесті твоєму благородство!
А в очах блакитний небозвід!
З Днем народження, рідна Христина!
Бути сьогодні я щасливий з тобою!


У день народження, Раю, хочу
Побажати, щоб потрібне збувалося.
Хай завжди скрізь все буде по плечу.
На друзів, щоб час залишалося.
Якщо в житті ти чекаєш змін -
Нехай краще все змінюється.
Уникай непотрібних всіх проблем.
Роби, про що давно мріє.
Раечка, удача й успіх,
Щастя, радість й усмішок витівка
Зростання в кар'єрі, легкий, без проблем -
Щоб це лише тобі дісталося.


Ти пухнаста, як киця -
Світ наш сонечко, Раїса.
Дружелюбна і розумна
І хороша собою.
Солодка, як всі іриски -
Це Раечка, Раїска!
Вітаємо з Днем народження
І бажаємо від душі:
Молодей, квітни і пахни
Не вважай минулих днів!
Все, що було позаду,
Краще лише попереду.
Не сумуй марно, Раю
Радуйся ти разом з нами!
І прийми ти в День народження
Щирі вітання!




Долю до смерті вибираючи,
Я б в кожен зі ста тисяч разів
Зупинив свій вибір, Раю,
На красі самих чудових очей!
І, мільйон раз вмираючи,
Киплячи, горя, йдучи до дна,
Я кожен раз би помер, Раю,
Лише за тебе, тебе одну!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Раїси - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Я Рай бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


Раїса, ти прекрасніше всіх!
Коли сморю в твої очі,
Мрію твій почути сміх.
Я вдячний небесам
За те, що поруч ти зі мною,
Як втратити тебе боюся!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі в коханні я зізнаюся!

Комментариев нет:

Отправить комментарий