Авторские куклы  ручной работы

вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Римма з Днем Народження, з Днем Ангела

Римма, як ніжно звучить
Твоє романтичне ім'я.
І серце спокійно стукає,
В обіймах духовної святині.
З днем Ангела, тихо скажу.
З днем Божого благословення!
Тобі я хочу побажати,
Удачі, любові і терпіння!


Римма, ти - головне в моєму житті,
Улюблена дівчинка рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в день народження бажаю!
Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь -
Проблеми вирішуються сміхом!


Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Риммочка, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Римма, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!




Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Римма, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Римма, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!


Нехай, Римма, виконуються бажання
В день Ангела, призначений долею!
Скажи своїм образам «до побачення»
І насолоджуйтесь прекрасною порою.
Хай щастя не має закінчення,
У справах завжди супроводжує успіх,
Чоловіки дарують ласку і увагу,
Не замовкає твій веселий сміх!


З Днем Народження моє пташеня,
Риммочка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.

Комментариев нет:

Отправить комментарий