Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Спокійної Ночі

Як цікаво погляд на небо
Кидати... І бачити твої сни!
Ти засинаєш в світі десь.
Але не зі мною зараз. На жаль!
Тобі бажаю доброї ночі
І ангельських чудесних снів!
Цілую! І дуже сподіваюся
На твої почуття і любов!


Зайчик, сонечко, квіточка,
Апельсинчик мій, лимончик!
Мусик пусик колобочек,
СОЛОДКИХ СНІВ МІЙ ЯНГОЛЯТКО.


За вікном світить місяць.
Ти зараз в кімнаті одна.
Я легким вітром до тебе прилечу.
Трохи про кохання своєї прошепочу.
Потім буду довго пестити волосся.
Трохи зможу про себе розповісти.
Потім скажу, що пора йти до сну.
Моя красуня, люблю тебе одну.


Душа летить до тебе на зустріч,
Щоб сон з небес тобі дістати,
Ми обидва будемо міцно спати,
Не пологий нашу зустріч.


Мені дуже шкода, що я не поруч
Що десь дуже далеко
Зустрічаюся з каламутним водоспадом
З міських уламків снів.
Мені дуже шкода, що не зможу я
Тебе як слід обійняти
А тільки лише спокійної ночі
Тобі доведеться побажати.


Ну чому я не твоя ліжечко?
В обіймах якої спиш
Ти солодко солодко!
Хотіла б я нею дуже стати,
На мені ж улюблений чоловічок буде спати!
Але є один нюанс-тобі не дам я спати,
Я ж неспокійна ночами, я ж буду приставати!
Та як же не пристати до тебе, адже ти такий!
Ти ж возбуждалочка моя, ти сексі-бій!


Вже вечір за вікном
Згущує тіні,
А пташка на гіллі
Виводить трелі.
Постіль твоя запашна
Вся з мереживами.
Заснула пісенька моя
З кольоровими снами.
Я — твій вечірній соловей.
Заснули очі?
Спокійної ночі. Серед гілок
Співаю я казки...


Нехай солодко, солодко тобі спитися
І уві сні приснитися,
Корабель в чистих небесах
І ангел в білих вітрилах.


Тихо зірки запалять на небі,
Заведуть свій нечути гімн...
Ох, тебе лише побачити мені б
Як уві сні — романтичний фільм...
Солодких снів тобі лише бажаю,
В думках я уношусь далеко,
Про тебе як про зірок мрію,
Без тебе засипати нелегко!


Доброї ночі! Добрих снів!
Хтось крадеться з кущів...
Цей хтось-то буду я,
Маленька шкідлива свиня.
Вкушу тебе за вушко,
Моя солодка ватрушка!


Ти сьогодні втомився — я знаю!
Відпочивай — день пішов з двору
Добрих снів я тобі побажаю
Добрих снів, так і просто добра!
Спи, коханий, повертаються сили
Будеш сміливий і гарний, так і знай!
Ти ж знаєш, люблю тебе, милий!
Чесно-чесно, ну все, засинай!


Д-уховно
Про-бодряющих
Б-езумно
Р-омантичных
Про-балденно
І-цікавих
Н-ежно
Про-зорных
Ч-удесно
К-лубничных
І-...просто гарних снів!


Спи, мій дорогий хлопчик.
Ти навіки — мій рідний.
Знаєш, я тебе люблю
І зараз співаю тобі
Про кучерях твоїх густих
І про м'язах налитих,
Про любові твоєї до мене
І про пестощі в тиші...


Я б хотів стати вітром...
І прилетівши до тебе, ніжно погладити,
Твоє обличчя... і губи, і очі,
І заплутавши в осінньо-червоних листках...
Твій слух пестити найсолодшим пошепки
Любовних фраз...



Як шкода, що знову день пішов.
Сподіваюся, ти дійшов до кімнати.
Втомлений ти лягаєш спати.
Мій милий, ти повинен відпочивати.
Щоб зміг ти добре відпочити.
Я допоможу своєю турботою тобі заснути.
І ангел-хоронитель тебе качати.
Мій ласкавий, пора лягати спати.


Спи, Гарненький хлопчина,
Лагідний, як плюшевий ведмедик,
Добренький, як маленький щеночек,
Спи, маля, доброї ночі!


Ніч — це чорна кішка.
Вночі ти мій чорний кіт.
Можеш трошки дряпати
Кігтями мій милий живіт.
Можеш шепотіти мені на ужко
Щось про гарни очі,
Я пустотлива подружка
Твоя. Ну... добраніч.


Я солодких снів тобі бажаю,
Немов цукор у чашці чаю.
Нехай подарує тобі радість,
Насолода ця ніч -
Час казок і нездійснених надій.


Доброї ночі, любий ангел!
Скоріше засинай!
Погаси в сердечку факел!
Очі швидко закривай!
Щоб сон прийшов крадькома,
Відпочила б ти за ніч,
Щоб сон той був би солодким
Чим можу тобі допомогти?


Спокійної ночі моя кицька.
Нехай тобі присниться миска.
Миска повна любові!
Солодких снів, скоріше засни.

Комментариев нет:

Отправить комментарий