Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з днем батька

етверостишия для смс, короткі вірші до Дня батька
***
Улюблений тато, не хворій,
Про минуле сильно не жалій,
Люби завжди і будь коханим,
Ти для друзів незамінний!


***
Татко коханий, тебе вітаю,
Багато-багато щастя я тобі бажаю,
Будь завжди здоровим, виглядає відмінно,
Нехай успіх, щастя в житті особистому!

***
Немає батька тебе добрішим,
Немає батька тебе розумніший,
Будь завжди, мій дорогий,
Самим кращим з людей!

***
В міру суворий, справедливий,
Дуже милий і коханий,
Краще в світі немає тебе,
Тату, я люблю тебе!

***
З Днем батька, коханий тато,
Вітаю від душі,
Я тобі бажаю щастя,
Постаріти ти не поспішай!

***
Хоч виховував ти суворо,
Але завжди мені допомагав,
Вдячний тобі, тату,
Ти мій надійний причал!


Смс привітання з днем батька

***
За турботу, праця і ласку,
Я тобі дякую,
Знаю точно, краще тата,
В цілому світі не знайду!

***
Хоч і суворий ти часом,
Але мене ти любиш,
Ти, мій таточку рідний,
Знаю, щасливий будеш!

***
Тато, милий, дорогий!
З Днем батька я вітаю,
Спасибі, що ти є такий,
Тобі я щастя лише бажаю!

***
Привітання ці,
Тільки для тебе,
Любить тебе дуже,
Донечка твоя!

***
Милий тато, вітаю,
Від душі дякую,
Всього найкращого бажаю,
Пам'ятай, я тебе люблю!

***
Папочку поспішаю привітати,
Від душі тобі сказати,
Що прагну тебе прославити,
Не посмію забувати!

***
Дорогий батьку, сьогодні
Немов у свято новорічне,
З Днем батька я вітаю
І від усієї душі бажаю

Тільки щастя, тільки натхнення,
Тільки радості, ну і везіння!

***
Без тебе мені не прожити,
Ти батько, що треба,
Щастя дитинства подарував,
Свого ти чаду!

***
Я тобі бажаю багато,
Багато щастя і любові,
Ти, батько, дарований Богом,
Краще за тебе не знайти!

***
Улюблений татко,
З святом тебе,
Будь завжди, рідний мій,
З нами назавжди!

***
Самий-самий благородний,
І улюблений мій батько,
Будь труднощів вільний,
І живи три сотні років!

***
Будь завжди здоровим,
Таточку рідний,
Найблагородніший,
І коханий мій!

***
В твій улюблений тато, день
Щиро тобі бажаю,
Щоб цвіла в душі бузок,
З Днем батька я вітаю!

***
Папа милий, в це свято,
Зі всіх ніг до тебе спішу,
Ти такий у нас пустун,
Дуже я тебе люблю!

***
Суворий татко часом,
Але люблю його завжди,
І секрети я не приховую,
Від нього я ніколи!

***
Папа милий, вітаю,
Тебе з твоїм святом,
Ми з тобою разом,
Дуже гарно посидимо!

Комментариев нет:

Отправить комментарий