Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Беате з Днем Народження, з Днем Ангела

В день Ангела, Беата,
Ви дарма не сумуйте,
А яскравим прикладом
Для всіх послужите —
З веселою посмішкою
Зустрічайте гостей,
Прощайте помилки
Улюблених людей,
Не знайте в сумі
І різних турбот.
Тоді обов'язково
Вам пощастить!


У Беати нашої - іменини!
Бажаємо смутку не знати!
Щасливою бути і бути коханою
І ніколи не сумувати!
Завжди бажаємо посміхатися
Печалей всяких уникнути!
І ніколи не сумніватися,
Що все ти зможеш встигати!


Дівчата краще, ніж ти не знайти!
Беата - ти ще краше квітни!
Щастя бажаємо сьогодні тобі,
І грандіозних змін у долі!
Щоб зустрівся тобі людина,
З ним була б щаслива ти цілий вік!
Щоб ти народила красивих дітей!
Нехай виповнюється всі мерщій!


Ми, Беата, тебе вітаємо,
Бажаємо - вір у себе завжди.
Часом ми, що творимо, не знаємо.
Бажаємо - не втрачай року!
Бажаємо радості, успіхів.
Адже так важливі для всіх вони.
Бажаємо ми побільше сміху.
Нехай добрішими будуть дні.




Беата, нарешті дочекалася!
Ангел прилетів до тебе на крилах.
І хоч він втомився і шия в милі -
Все-таки приніс любов і пристрасть!
В цей час з посмішкою зустрінь,
Приготуй чайку і що міцніше,
Щоб був з тобою він і надалі,
А не лише в день Ангела серцевий!


Беата, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Мила Беата у свій День Народження,
В цей веселий і святковий годину -
Сміливо відкине подалі сумніву,
Буде як сонечко радувати око!
Не розшукати нам прекрасніше Беати!
Щастя, здоров'я, успіху, добра!
Яскравих, захоплених життя обіймів!
Не сумуй ні за що, ніколи!


У день народження, Беата, я хочу
Побажати, щоб потрібне збувалося.
Хай завжди скрізь все буде по плечу.
На друзів, щоб час залишалося.
Якщо в житті ти чекаєш змін -
Нехай краще все змінюється.
Уникай непотрібних всіх проблем.
Роби, про що давно мріє.
Беаточка, удача й успіх,
Щастя, радість й усмішок витівка
Зростання в кар'єрі, легкий, без проблем -
Щоб це лише тобі дісталося.

Комментариев нет:

Отправить комментарий