Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 26 сентября 2016 г.

Короткі вірші з добрим ранком

"Смс віршики з добрим ранком"


Сонечко моє ненаглядне!
ДОБРОГО РАНКУ!
А все-таки приємно жити на світі,
Усвідомлювати, що десь поряд близька душа.
І чекати миті, як чекає вітрило вітер,
Коли зможу поцілувати тебе, подивитись на чудові очі!
Цілу, обіймаю, чекаю зустрічі.
Ти найбільша радість у мене!
Я тебе обожнюю!!


Доброго ранку, кохана!
Чекай мене, чекай мене, чекай мене!
Будемо з тобою нерозлучні!
Сонце проб'ється крізь хмари!
Зірки на небі спалахнуть!
Листя крізь камінь проб'ються!
Дощ принесе з неба свіжість,
Буду завжди з тобою ніжний!


"Гарні вірші з добрим ранком"


Прекрасно це ранок
І світло світанку
Говорить неначе
Всій Землі: «Привіт!»
Нехай люди посміхаються,
Відійшовши від справ
Хай буде добрим ранок
І щасливим день!


Зайчик сонячний по шторам нехай танцює.
А птахи у вікна наспівують пісні.
Улюблений ніжно нехай в веснянки розцілує.
І нехай добрішими ранку не буває.


"Прикольні побажання з добрим ранком"


Щоб ранок зробити добрим,
Ти почни його з зарядки:
Треба трішки побігати,
Випити кави крадькома,
Душ прийняти,заправити ліжко,
Прес качати,штани погладити,
На обличчя надіти посмішку,
Груди підняти, втягнути живіт
І з собою взяти в дорогу
Превеличезний бутерброд!


Добрий ранок, радість моя,
Перший промінь сонця у вікні – це я!
В серці моєму распускаешь квіти,
Перша крапля роси – це ти.


Прокинувшись рано вранці,
Хочеться так спати,
Спалося як ніби мало,
І тут пора вставати.


"Ніжні побажання доброго ранку"


Твій улюблений кави – на столі.
З добрим ранком, хлопець ненаглядний.
Напишу, признанье, на склі....
Відчуй приємну прохолоду!
Бачу, як сяє сонний – сонний погляд.
Я, в нього, тихенько, поринаю....
Відчуваю, як ти посмішці радий....
Як тоді, коли я поруч прокидаюся.


Нехай добрий ранок тобі подарунком буде.
Промінь сонця поцілунком ласкаво розбудить
А вітер від мене привіт тобі пришле.
І ранок добрий день добрий перейде!


З добрим ранком мій єдиний!
З добрим ранком мій коханий!
Чуйний, милий чоловічок.
Мій хороший, неземний.
І лежачи зараз в ліжечку,
Обіймаю тебе коротко.
Трепетний, красивий, солодкий.
Де знайти ще таких!?
Коханих, ласкавих і ніжних,
І таких дорогих серцю.


Добрий ранок, мила, кохана!
Я так скучив, чарівна.
Я поцілунок тобі ніжний шлю
І обійняти мене прошу.
З добрим ранком, я тебе люблю...


Доброго ранку!
Всім, хто прокинувся
Всім, хто своїм рідним посміхнувся,
Всім, хто готовий займатися справами
Або ж просто спілкуватися з друзями!
Нехай цей день буде краще, ніж колишній
Може, подарує комусь надію,
Може виконає будь-яке бажання.
Щастя, удачі, добра і спокою!


Сонечко світить яскраво,
Кішки нявкають мило.
Доброго ранку, зайчик,
Як ти знову красива!
Ранній ранок, сонечко встало
«Доброго ранку» тобі прошептало.
Очі відкрий, мій милий малюк,
Чекаю і сподіваюся, що ти подзвониш!
Вранці прокинешся
І тихо відкриєш очі,
І пригадаєш, що в світі є хтось,
Кому ти так потрібна!


Сонце світить до нас у вікно!
І пора вставати давно.
Відкривай, засоня, оченята!
За вікном такі фарби!
День сьогодні подарував,
Всіх палітрою здивував!


Я так хочу кохання з тобою,
Поспішай до мене, коханий!
З добрим ранком, моя крихітка,
Вмивайся і вставай!
Без тебе мені дуже погано,
Я приїду, зроби чай.


Доброго ранку, коханий...
Вже пташки співають на зорі!
Пора підніматися з перини
І швидко бігти до мене!
День новий готує нам радість
І щастя від зустрічі з тобою,
І велику спільну витівка...
Прокидайся, коханий мій!



Після грозової ночі
Ранок розквітає.
Твій спокій і порушити
Моя Душа бажає.
Ось йду, і чашка кави
Трохи руки обпікає:
«З добрим ранком, моя Соня, —
Що-небудь бажаєш?»


Придумана кимось
Просто і мудро
При зустрічі вітатися:
- Добрий ранок!
- Добрий ранок!
Сонцю і особам.
Доброго ранку!
Усміхненим птахам.
І кожен стає
Добрим, довірливим...
Нехай добрий ранок
Триває до вечора!


Хай береже тебе моя ніжність...
Кожен день, з настанням ранку,
По неголеній щоці обережно
Гладить променем сонця... і як-ніби,
Цей губи мої, торкаючись,
Тихо снів твоїх знімуть тривожність...
Прокидайся мій милий, хороший!
І дозволь моєї ніжності вільність
Розбудити тебе, сплутавши подих...
Посміхнешся ти, вийшовши з дому,
У фарбах дня розгледиш мою ніжність...
Вона в повітрі так невагомо
Оточує тебе своєю таємницею...
Вона в кожній дождинке, що з неба
Впаде на обличчя твоє, милий...
І скотившись так жваво по шиї,
Раптом за коміром спрячась грайливо,
Від тепла твого розчиниться...
Хай береже тебе моя ніжність...
І з тобою нічого не станеться


Нікуди не поспішай,
Розтягнися у всю,
Не сумуй, а посміхнись
Нового ти дня!


Соловей відправився спати,
Він тобі колискову співав.
Дорога, пора вставати,
Залишати тепленьку постіль.
Подивися, як прекрасний день,
Він тобі ніби посміхається.
Ось, йде остання тінь.
Дорога, Доброго ранку!

Комментариев нет:

Отправить комментарий