Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання Адальсинді з Днем Народження і Іменинами

Ми, Адальсинда, тебе привітаємо,
Бажаємо - вір у себе завжди.
Часом ми, що творимо, не знаємо.
Бажаємо - не втрачай року!
Бажаємо радості, успіхів.
Адже так важливі для всіх вони.
Бажаємо ми побільше сміху.
Нехай добрішими будуть дні.


Я Адальсинде бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!


Адальсинда, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Адальсинда, вітаємо!
Бажаємо радості в дорозі.
Тобі ми бажаємо удачі!
Себе бажаємо знайти.
А на світанку нехай надія
На щастя пробуджує раптом,
Не потрібно нам сумувати, як колись,
Нехай радості не меркне коло!




Вітаємо тебе, адже твій свято
Настає нечасто у нас.
Ми бажаємо - гарні байки
Виконує доля хай часом,
Ми бажаємо - ласкаво побажань
Ти завжди знаходь в нудні будні,
Нехай жива вода випробувань
Ніколи про тебе не забуде!


Адальсинда, світ наш ясний,
Вітання від нас
В цей день, такий прекрасний,
Бери мерщій зараз.
З кожним роком в день народження,
Ставай подорослішала!
Ну і щоб настрій
Ставало веселіше.
Ти живи легко, пурхаючи,
Всі проблеми не вирішити.
Простіше жити, звичайно, знаючи,
Що з тобою хочуть дружити.


У Адальсинды - іменини!
Бажаємо смутку не знати!
Щасливою бути і бути коханою
І ніколи не сумувати!
Завжди бажаємо посміхатися
Печалей всяких уникнути!
І ніколи не сумніватися,
Що все ти зможеш встигати!


Адальсинда, тебе вітаємо
Ми в це свято іменин!
Ми побажання залишимо,
Нехай стануть луною серед осін.
Бажаємо - нехай цвіте любов'ю
День кожен і, звичайно, ніч!
Нехай охороняє узголів'я
Твій ангел, біди проганяючи геть!

Комментариев нет:

Отправить комментарий