Авторские куклы  ручной работы

вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Регіні з Днем Народження, з Днем Ангела

Регіна, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!


Регіна, побажаю я тобі,
Триматися, як завжди, на висоті,
Любити і поважати від усієї душі,
Усіх, хто тобі шалено дорогі.
З днем Ангела, Регіна, вітаю!
Добра і оптимізму побажаю,
Вирішувати свої проблеми без остраху,
І обходити стороною спокуси!


З ранку весь світ наповнений пеньем.
Кудись поділася тінь.
Регіну нашу з днем народження
Ми вітаємо в цей день!
Побажаємо їй бути суворої,
Веселою бути завжди у всьому.
Любові Наталії багато-багато!
І щастя буде повна хата!


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Регіна, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.




Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Регіна, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Чесна, красива,
Чудова часом,
Ти йдеш щаслива,
Життєвою стежкою.
Региночка, з днем Ангела!
Роби все, люблячи.
І нехай це правило
Береже тебе!


Регіна, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Не сумуєш ти ніколи,
Та й ніколи, мабуть,
Весела, добра завжди,
Так, переваг не мало!
Ти, Регіна, подивися,
Що діється в душі твоїй
І побачиш, що всередині,
Ти схожа на «царицю»!

Комментариев нет:

Отправить комментарий