Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 26 сентября 2016 г.

Короткі Побажання з Добрим Ранком у віршах

"Невеликі віршики з добрим ранком"


Добрий ранок, мила, кохана!
Я так скучив, чарівна.
Я поцілунок тобі ніжний шлю
І обійняти мене прошу.
З добрим ранком, я тебе люблю...


Ранок стукає в вікно,
Ти відкриваєш вії, —
Я не розумію лише одне,
Правда іль все це сниться.
Здрастуй, кохана, ти
Немов над неба зірниця,
Як польові квіти...
Іль це все тільки сниться! ?


"Смс з добрим ранком"


Намалюю сонце
Разом з хмарами.
Впущу я світло у віконечку
І Світ світліше стане.
Почую спів птахів я
В лісі та на лузі:
«З добрим ранком, край ти мій,
Я тебе люблю!»


Сонечко сяє в небі голубому,
Ну а ти, друже мій,
Дрімаєш солодким сном?
Виглянь у віконце -
Ось, де краса!
Добрим-добрим день
Хай буде в тебе!
З ДОБРИМ РАНКОМ!!!


"Чотиривірші з добрим ранком"


Розбудив я тебе цим ранком,
Щоб світлого дня побажати.
Просто я захотів самим першим
Тобі «Добрий ранок» сказати.


Говори собі з ранку:
Щастя, нам вставати пора!!!
Так з Щастям і вставай,
Від себе не відпускай!!!
Посміхнися йому ширше
І з Щастям будеш у світі.
Щастя любить посміхатися тим,
Хто хоче зізнаватися,
Що закоханий в земне життя,
Кожним подихом сп'янілий від...
І не хоче бачити зла,
Сіючи насіння добра.


Вставай швидше вже «підйом»,
Поспішаю привітати з новим днем!
Впав, віджався – будь здоров,
Режим армійський адже суворий!


З добрим вранці сонечко,
Прокидайся швидше,
Відкривай швидше оченята,
Не позіхай і не бійся.
Сьогодні нас чекає дуже багато,
Цілий день попереду,
Не лінуйся, вставай з ліжечка,
Ніч залишилася позаду.


Киця моя рідна,
З добрим ранком, дорога!
Відкривай швидше оченята,
День пройде, нехай немов у казці!


Ранок добрий малюк,
Ти напевно ще спиш,
Якщо так - давай вставай,
Свої очі відкривай.
Бачиш - сонечко зійшло,
Значить новий день прийшов.
Знову буде без мене,
Але ти знай, я чекаю тебе.


Сонце багряним блиснуло променем,
Ніжне й гарне.
Вітер шумить, а мені все ні по чому,
Доброго ранку, кохана!
Ти ще спиш, бачиш міцний сон,
Своїм мріям слухаючи,
А я вже з новим днем в унісон
Твої очі згадую.
Їх нехай освітить, я дуже хочу,
Посмішка рідна, не уявна,
Милуючись нею тихенько шепочу:
Добрий ранок, кохана.


Бажаю прекрасного доброго ранку,
І на себе помилуйся хвилинку!
Ти, право, сьогодні така гарна,
І нехай збудеться будь-яка мрія!


Настане ранок, і свої
Вмить пелюстки розпустить троянда...
Нехай ніжні очі твої
Не знають, що таке сльози.
Хай буде все, як хочеш ти.
Нехай ожиданья не обдурять.
А всі прекрасні мрії
Твоєї стануть дійсністю!


Тебе я вранці розбуджу,
Знову — Люблю — тобі скажу,
Під душем разом постоїмо,
Потім трошки «полежимо»,
Як чудно наш почнеться день!
Один іншому ми нап'ємося,
А раптом скажуть, що немає любові!
Ми разом посміємося.


Відкрий віконце, там світанок,
І ніжний сонця промінь і світло.
Прийшла пора відкрити очі
І знову повірити в чудеса.
Нехай добрий ранок тобі
Подарує щастя і успіх.
І нехай зараз у твоїй долі
Удача вдарить, наче сніг.



Вітаю, вранці дощ.
Ти з ранку приветик чекаєш?
Ранок добрий, я знаю,
І тобі бажаю завжди
Тільки сонечка в віконці.
Ну, ще трошки поспи.


Перший промінь сонця щоки лише торкнеться,
Не порушуючи твій солодкий спокій.
Ніжним теплом моя пристрасть обернеться.
Доброго ранку! Як і раніше, - Твій!


Вранці сонечко прокинулося,
Солодко, солодко потягнулася,
Посміхнулося і знову,
Вийшло по небу гуляти!!!
З ДОБРИМ РАНКОМ!!!
Вдалого дня! Добрих усмішок!


З Добрим ранком!
Хай сонечко ніжне
Вашу душу зігріє променями!
І вагон позитиву безкрайого
Проганяє тугу і смуток!


Я так люблю з тобою прокидатися!
І кожне вранці, як в перший раз обніматися.
Довго дивитися один одному в очі,
Мріяти про те, як ми завжди будемо разом.
Так мало в житті нашої треба,
Щоб день пройшов приємно,
Сказати три слова про кохання,
І повторювати їх багато разів!


Доброго ранку, бажана!
Світла, ясна, дивна.
Жінка розумна, чудова.
Дівчинка диво наївна.
Доросла, слабка, сильна,
Сувора, м'яка, стильна.
Спекотна, чуттєво-пристрасна,
Чиста та прекрасна душею.

Комментариев нет:

Отправить комментарий