Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання з Добрим Ранком у віршах

Доброго ранку!
Це я, твій пупсик.
Пишу, що я сумую,
Без тебе мій мурзик.
Пиши швидше мені відповідь,
Ну, скажи хоч свій привіт!
Ну, пару рядків!
Хоч пару слів!
Тобі що шкода!?
Солодких снів...


Відкриваються тихо бутони,
Відкриваєш ти тихо очі:
«З добрим ранком, сонце, —
прокидатися давно вже пора.
Вже заспівали давно солов'ї,
І роса на траві висихає.
З добрим ранком, прокинься!
Я, природа, — ми всі тебе чекаємо!


Привіт малюк! Я так сумую!
Доброго ранку тобі бажаю!
Коли прокинешся, прочитай смс.
Я знаю, точно, ти виявиш інтерес.
Привіт малюк! Ти ще спиш!
Пишу тобі, а ти мовчиш!
Я про тебе зараз мрію!
Подумки, міцно обіймаю.


Я можу тобі багато пісень наспівати,
Прочитати вірші будь-якого поета.
У Фортуни коли потрапиш круговерть,
Не відразу зрозумієш, що твоє все це
Я променем сонця впорхну в життя твою,
З добрим ранком і скажу тебе люблю!
З добрим ранком. Та світлого дня.
Дуже сподіваюся, що любиш мене.


Добрий ранок – малятко вставай!
Добрий ранок – очі відкривай!
Сніданок вже на столі тебе чекає,
Якщо не встанеш, то з'їсть його кіт.
Гаразд, давай швидше вставай,
І ковдру швидше збирай.
Зубки почисть, оченята вмий,
Я на роботу. Люблю. Котик мій.


Доброго ранку, тобі!
Відпочивалося як уві сні?
Сни були солодкі?
І зовсім не бридкі?
Міцно, ніжно так спалося?
Як прокинулося? Як моглося?
Оченята терміново відкривай,
Телефон свій діставай,
Номер мій ти набирай,
Кажи «люблю», давай!
Чекаю вже більше півгодини,
Вмираю без тебе!


Слоненя доброго ранку!
Пише твій малюк.
Скоріш прокидайся,
А то ще проспиш.
Давай лежень,
З ліжка піднімайся.
Сніданок на кухні.
І на роботу збирайся.


Друзі, як здорово свій день
Рукопожатьем дружнім почати!
Милим дівчатам подарувати бузок,
Хлопцям, успіхів і удачі побажати!


Ранок настав, сонечко встало.
Доброго ранку, тобі прошептало.
Чекаю і сподіваюся, що ти подзвониш!
Ти не забудь тільки це малюк!
Якщо забудеш, ображуся знову,
Будеш букет мені знову купувати.
Всі прокидайся, тебе люблю я,
І не прощаючись з тобою. Цілу.


Усім належить рано вставати,
Адже відомо давно — удача прийде,
Але треба працювати
І весь день орати.
Так не лежи, на вставай, одягайся!
Життя не чекає, від воріт до воріт.
Так що роби, біжи і вливайся.
Життя закрутить у свій кругообіг.


Доброго ранку зайчик!
Відсилаю тобі смс.
Буду скоро, дуже скоро.
Жваво їде Мерседес.
Самотньо без тебе мені,
Якщо жити з тобою в розлуці.
Втомлююся від очікування.
Тільки вбивають борошна.
Розділяють нас зараз,
Від розлуки тільки годину.


Доброго ранку, сонечко,
Як радісно, що знову ти грієш.
Доброго ранку, хмарина,
Ти будеш тепло охолоджувати.
і добрий сон в ніч,
Ми скоро побачимося знову.
Встаю я з ліжка геть.
Доброго ранку, бажаю успіху.


Доброго ранку кошеня!
Я тебе сильно люблю.
Доброго ранку лисеня!
Життя без тебе не можу.
Без твоєї посмішки ніжною,
Без твоїх красивих губ,
Ти прости мене, звичайно,
Якщо я місцями грубий.


Перші промені сонця
Тихо шепочуть помовч.
Але я поспішаю привстать
«Ранок добрий!» — сказати.
Побажати тобі з ранку
Добрих справ і лише добра.
Щоб удача, як подруга,
Охороняла від недуги.


Привіт! Не спиш?
Так прокидайся.
Ранок настав вже давно.
Сподіваюся добре воно?
Ах, ти ще не зрозумів сам!
Відкрий скоріше свої очі,
Поглянь по сторонам.
Ну що ти бачиш? Нічого!
Так значить ти мій друг,
Весь день проспав давно!


От світанок розрізав небо
Перший промінчик, похапцем,
Прослизнув по всім деревам
Осяяв наш водоспад.
З добрим ранком, білий світ!
З добрим ранком, Світ
Життя для мене дорожче всіх
Життя прекрасне, друже!


Доброго ранку! Доброго ранку!
Швидко з ліжка злазь,
Доброго ранку! Доброго ранку!
Очі відкрий і вставай.
Хоч і сьогодні субота,
Але хіба стільки можна спати?
Ти подивись тільки на час,
Адже Там давно вже за п'ять.


Ранок нове настав,
І кличе нас сміливо в бій.
Прибирай ж ковдру,
І очі свої відкрий.
Ранку доброго бажаю,
Нехай порадує воно
Прокидайся, благаю,
Адже пора прийшла давно!


Доброго ранку, котик.
Я цілую твій животик.
Якщо очі не відкриєш,
Поцілую ще в лобик.
Довго я можу тебе,
Цілувати одну люблячи.
Ти вставати і вмиватися
Передумаєш тоді.
Ну і що, я не втомлюся,
А почну я дуже рано...


З добрим ранком, з яскравим днем!
З ночі примарним вогнем!
Нехай завжди сяиет ніжно
Твоє тіло без одягу!
Хай пестить твоє небо
Пустотливий язичок!
Нехай бадьорить буде ранок,
Як крутиться вовчок!



Доброго ранку мій миленький зайчик,
Оченята свої ти мерщій відкривай-ка.
Сонце зійшло, і пора прокидатися,
Стрибати з ліжечка і одягатися.
Я приготую смачний сніданок тобі,
Якщо заснеш, то лишу собі.
Ти не лінуйся, стрибай у ванну швидше,
Вушка помий і за столик скоріше.
Доброго ранку тебе я люблю,
Гей, прокидайся! Кому кажу!?


З добрим ранком, вже світанок,
Розігнав він парад планет,
Але вперта зірочка в небі
Затрималася, і дарує світло.
З добрим ранком. У нас з ранку
Знову життєва гра.
Ми не можемо в неї награтися —
Нас чекають великі справи.


Що вже ранок настав!?
Де я всю ніч провела?
Милий я так втомилася,
Не кричи лише на мене.
Я прийшла. Адже я зараз вдома!
Ранок добрий малюк!
Ти не спав увесь цей час?
Я сподіваюся, ти пробачиш!?
Ну, годі, заспокойся,
Не запитаю я тебе!
Де ночами ти з друзями,
Відпочиваєш без мене.

Комментариев нет:

Отправить комментарий