Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 26 сентября 2016 г.

Зі Старим Новим Роком - привітання та листівки

Всіх зі старим Новим роком! Це що за свято?
Це - в зимову погоду слідом за світлим Різдвом,
Ми знову зустрічаємо свято, і сніжинки без праці
Слід котячий замітають біля замерзлого ставка.
Так влаштований світ білий, що тепер дванадцять років
Буде кіт блукати по зіркам, гороскопів і дворами,
Щоб знову морозної взимку в Новий рік повернутися до нас.
Слідом за ним летить дракон - сильний, добрий, мудрий він.
Нехай же старий Новий рік він на крилах принесе
В будинок - тепло, вогнище - дрова, в серці - добрі слова!


Старий Новий рік!
Чудова погода!
І радує, і дражнить.
Цілком вона придатна
Гідно зустріти свято.
Зі Старим Новим роком
Хочу тебе привітати
І вийти на природу
Спробую змусити.
Але я, як заклинанья,
Твердити тобі не стану,
Щоб здійснились всі бажання,
Ми їх виконаємо самі!
Рішення наших доль
Ми не вручимо удачі.
Як, скажімо, так і буде -
Не як-небудь інакше.
Ходімо ж на природу!
В ліси, в глуху гущавину!
Зі Старим Новим роком
І з нашим новим щастям!


Новий рік раптом стане Старим
За тринадцять днів.
Ялинка все ще не в'яне,
В домі чекають гостей.
Тільки руський люд здатний
Двічі зустріти рік,
Хоч другий і незручний -
Всіх робота чекає.
Привітання не пишуть,
Усно кажуть,
І подарунків знову не шукають,
Тільки для хлопців...
Від душі хочемо привітати
Дорогих гостей!
Старий Новий рік нам справити
З вами веселіше.


Я бажаю Старий Новий рік
Щоб всі твої мрії збулися,
Тебе сьогодні поздоровляю,
Ти мені швидше посміхнись!
Нехай все в житті вдається,
Нехай радість світиться в очах,
Нехай Печаль в минулому залишається,
Сніжинкою тая на губах!


З Новим Роком!
Ні, зі Старим...
Ой, зовсім заплутався.
Дайте в руки гітару -
Я зіграю без проблем!
Ні, гітару мені не треба,
Схиблю я за ладів.
Загалом, ось вам шоколаду.
Мені ж дайте барабан.
Або щось в цьому роді...
Просто так привітаю вас!
У цьому Старому Новий Рік
Усім нам щастя багато разів
І удачі і терпіння
І фінансів валізу...
Відпочиваємо - геть сумніви!
(Все, не потрібен барабан)


Я зі Старим Новим роком
Всіх хочу привітати вас
Я зі сніговим хороводом
На оленях полечу.





Хоч і старий, все ж - Новий,
Прикупив собі обнови!
В гості весело сходи,
І подарунки подаруй!
Помрій, придумай плани,
Ти, в яких, - найголовніший!
Приділяй собі вниманье,
Загадай своє бажання!
Нехай виповниться воно,
Щастя судилося!


Вітаю зі старим Новим роком,
Сюрпризи нехай несе погода:
Тепло і яскраве світло сонця,
Дозвольте дати одну пораду:
Не плачте, не сумуйте,
А радість в дім впустіть!
Бажаю багато щастя Вам,
Збуватися всім Вашим мріям!

Комментариев нет:

Отправить комментарий