Авторские куклы  ручной работы

вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Регіні з Днем Народження і Іменинами

Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Регіна, ти як конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Регіна, ми сьогодні вітаємо,
В день ангела бажаємо ми чудес,
Ще ми як завжди добра бажаємо,
Бажаємо, щоб дух радості воскрес.
Бажаємо, щоб було чистим небо,
Бажаємо, щоб радість розквітла,
Та нехай сюди шляху забудуть біди,
Нехай любов розпустить два крила!


У свій День Народження, Регіна,
Прошу мій скромний вірш прийми!
Бажаю я в кар'єрі зростання,
В душі лише полум'яної любові!
Хай сонце в будинку світить частіше,
Щоб місця не було для хмар,
Щоб навіть у складних ситуаціях
Тобі світил надії промінь!
Нехай дружба буде тільки міцною,
І муза поряд живе,
І нехай від щастя, наче птах,
Твоя душа завжди співає!


У Регіни іменини,
І хочемо ми побажати,
Щоб ти міняла машини,
За рік раз, приблизно, п'ять.
Красотою, щоб сяяла,
Незрівнянною була,
І чоловіків, щоб підкорювала,
Їх перебирати могла.




Региночка, з днем Ангела-хранителя -
Від туги зеленої рятівника,
Від нудьги чудесного рятувальника,
Вірного, надійного приятеля!
Дружби з ним не обривай, гарна,
І тоді не будеш щастям кинута!
Здійсняться мрії та сподівання,
Стане життя сповнена чарівності!


З Днем Народження моє пташеня,
Региночка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


У кого тут іменини?
У красуні Регіни!
День народження на поріг,
І букет у струнких ніг.
Кину все до ніг твоїх,
Ми потім поговоримо,
Все залишимо на потім,
І залишимося вдвох.
З днем народження, люба,
В світі ти одна така.
Я тебе обожнюю.
Вітаю і люблю!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Регіни - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий