Авторские куклы  ручной работы

среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 20 років у віршах

"Вітання з днем народження 20 років"

Двадцатилетье нашої внучки,
І ми хочемо побажати їй,
Веселою, розумною цій штучці,
Нас стареньких не забувати.
І ми тут разом радилися,
Радилися і лаялися,
Хто ж буде перший вірш читати.
Так ось, ще тобі бажаємо,
Швидше принц, щоб прискакав,
Коня не треба, а модніше,
Щоб Мерседеси він вважав.
Любив тебе, щоб і леліяв,
Від усіх негараздів оберігав,
І ти його не ображай там,
Щоб він до інших не поскакав.
Ну що ще хочемо додати,
За більше радості, квітів,
А так от-от, мало не забули,
За більше, з дідом нам онучків.


Внучку, тобі лише двадцять років,
Ще не старий ти як дід,
І життя ще попереду,
Забудь, що було позаду.
Тобі по життю плисти і плисти,
На місці важливо не застигнути,
Знайти свою любов як парус,
Найважливіше і з нею жити.
Зберігати її, оберігати,
Хочемо ми побажати тобі.


"Привітання на ювілей 20 років"

Ми пишаємося тобою, улюблена внучка,
В твоїх руках посміхнеться будь-яка штучка.
Ти добра і ніжна, і старанна,
А для нас, старих, ти промінчик надії.
Сьогодні виповнилося двадцять років,
А ми тебе пам'ятаємо з часів повзунків.
Весь час маленької тебе вважаємо,
А ти таких успіхів досягаєш.


З ювілеєм тебе! У двадцять років твоє життя
Немов бутон троянди розквітає.
Ти сама вибираєш свої життєвий шлях,
Нехай його сонця світло освітлює.
Нехай твій Ангел - зберігач крилами
Збереже і від бід тебе збереже
Коли поруч не будеш ти з нами.


"Вітання з ювілеєм 20 років хлопцю, дівчині"

Колись, не дуже давно,
Сестричка з'явилася до нас на світло.
Тоді мені було ввірене
Стежити за нею, і не давати цукерок.
Адже дитиною була малою,
І тягнулася ручками ти до нас.
Ніколи ти тут не втомлювалася,
Бігала ще в бігунках.
А сьогодні тобі двадцять,
Запрошу своїх друзів,
Скоро свято буде починатися,
Чудовий твій ювілей.


Всі дівчата з захопленням
Слідом дивляться, ти будь сміливіше!
Ти, братику, самий кращий!
Найсильніший із хлопців!


"Привітання на двадцятиріччя"

У доньки сьогодні ювілей,
20 років ми повинні відзначати скоріше.
Дрібничок я тобі тут прикупила,
Подарунок цінний подарувала.
І я тобі зараз скажу,
Доцюнька, я тебе люблю.


Хвіст пістолетом! Не смій сумувати
Твій День народження зустрічаючи!
Ті двадцять років не повернутися назад,
Компанія наша велика
За святковий стіл зібралася, як один,
Щоб кращого друга привітати!


Вирішили з мамою ми привітати сина,
І побажати йому відтепер.
Здоров'я, довгих років життя,
І приготуємо святковий обід.
Ти молодий, юний ще душею,
Бажаємо ми обзавестися деньгою.
Знайти свою любов на світі,
І в майбутньому, щоб радували діти.
Тобі сьогодні двадцять років,
Нехай у житті амулет.
Береже тебе від усіх розлук,
Ну і від самих страшних мук.


Подруга моя дорога,
З тобою ми знайомі сто років,
І я задоволена, вітаючи
Тебе в такий важливий ювілей.
Лише два десятки – ти юна,
Ти так наївна і мила...
Давай же поїдемо святкувати!


Вітаю тебе з днем народження,
Адже тобі вже двадцять років,
І прошу у тебе дозволу,
Побажати тобі нових перемог.
Ти сьогодні чертовски красива,
Просто краще ніж все на Землі.


У магазині я куплю листівку,
А потім відкрию я знайому хвіртку.
Я прийду до тебе з великим подарунком,
День сьогоднішній, щоб став особливо яскравим.
У тебе сьогодні день народження,
Ось вже 20 років тобі супроводжує везіння.
Ти щасливий, друже, і сміливий,
Ти завжди досягнеш те, що захотів.


Сьогодні дуже класний день,
У друга день народження!
І я до тебе вже йду,
Готую привітання.
На двадцять років тобі бажаю,
І щастя і багато добра.




Ох, сестричка, вітаю,
З днем твоїм, тільки твоїм,
У житті я тобі бажаю,
Багато щастя і любові.
Тобі двадцять, день народження,
Сонечко пестить шкіру,
Поздравок пишу тобі я,
Вкладаю прямо в душу.


Мила моя сестричка,
Пам'ятаю я ще з пелюшок.
За тобою стежила, поважала,
І любила так само, і грала
В різні іграшки - брязкальця,
І як ми проколювали сережки у вушка.
Зараз прийшла пора інших часів,
І твій хлопець в тебе закоханий.
Тобі сьогодні виповнилося двадцять років,
Влаштуємо для тебе ми невеликий банкет.


Був маленьким, але дуже тямущим,
Любив вважати в дитинстві птахів, що летять,
Але сьогодні йому вже двадцять,
З Днем народження, (Ім'я), тобі кажуть.
Нехай життєві цілі будуть ще вище,
Але вважай як в дитинстві птахів на даху.


З ювілеєм я рідного брата,
Вітати сьогодні дуже рада.
Я подарую тобі листівку,
І щоб не було збитків.
Вітаю з днем народження,
І бажаю настрої,
Величезного, веселого,
І в житті всього нового.
Адже тобі сьогодні двадцять,
Свято має починатися.
Мерщій, та пошвидше,
Разом буде веселіше.


Кругла дата — двадцарик тобі,
Було щоб все як у мега куайн,
Химерний смокінг, за пазухою стовбур,
Дуже гарно накритий стіл,
Швейцарський банк втомився рахувати money,
Шпигунський набір таїться в кишені,
Дівчина томна з червоною помадою,
Ти супер стар, що ще треба,
Будь ти успішним, типу як Бонд,
Нехай від екстазу завмре весь бомонд!

Комментариев нет:

Отправить комментарий