Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Спокійної Ночі

Прийдеш до мене уві сні — я злякаюся,
А вдень прийдеш — я закричу!
Гаразд, я жартую, я знущаюся,
Адже знаєш ти, як сильно я тебе люблю.


Добраніч, мій шматочок щастя,
Такий бажаний, немов сонечко в негоді.
Приляж, розслабся і поспи
Бути може там мене побачиш ти.


Ніжний мій ангел спить на крилі,
Ніжний мій ангел сяє в імлі.
Спи, мій малюк, бачиш ніч за вікном,
Спи, ти оповитий душевним теплом,
Спи, нехай присниться тобі
Чумацький шлях, радісний світ...
Лише мене не забудь.
Спи, мій малюк буде небом ліжко,
Буду твій сон до ранку охороняти.
Спокійної ночі мій, улюблений кошеня.


Добраніч, солодких снів,
Закрий очі, під стукіт годин
Засни, відійди від суєти
Нехай ангел охороняє сни.


Спи кошеня солодко, солодко!
Я хочу до тебе в ліжечко!
В тій ліжечку ти лежиш!
Я хочу до тебе малюк!
Солодких снів!


Приснися мені сьогодні, будь ласка -
Я так за тобою сумую.
Але тільки приснися не з жалю,
А так, як ніби випадково...


Є чарівна країна,
З космосу видно вона.
У ній все швидко засинають
І уві сні літають у мріях.


Ніч лягла на місто тінню.
Всі поспішають швидше спати.
Шлю тобі я сообщенье,
Пропоную лягти в ліжко!
Не поспішай терзати мій номер –
Я Знаю, чого ти хочеш!
Ти неправильно зрозумів натяк,
Спати йди, спокійної ночі!


Спи спокійно, рідна, я поруч.
Вірним псом я твій сон стережу,
Тепліше укутаю поглядом,
Сновиденье тобі подарую.
Нехай присниться тобі наше море,
Сонце, повітря і небо навколо.
Все в кольоровому, яскраво-світлому наборі,
Ну і я — самий вірний твій друг.


Спокійної ночі! Солодко спи
Моя кохана, сьогодні,
Ти навіть в снах мене люби,
Ступаючи по любовним сходнями,
Нехай тобі присниться світло,
Що наше щастя випромінює!
Я полюбив на багато років,
Ти пам'ятай це, засинаючи.


Добраніч, мила, спокійної ночі.
Ти цієї ночі станеш королевою,
Прекрасніше сонця і милею місяця
Ти будеш бачити шовкові сни,
Одні усмішки — ніякого гніву.
Добраніч, мила, спокійної ночі.


Ангели і люди закривають очі.
Я тебе цілую. Спи.
Спокійної ночі.


Нехай не буде сьогодні секретів —
Повідомлення без грифу «терміново»,
Хай летить до тебе замість привітів
Одна фраза — «Спокійної ночі»!
Я вже за тобою скучаю,
Але побачимося завтра точно,
Я тебе, милий мій, обожнюю,
А поки лише — «Спокійної ночі»!


Доброї ночі тобі!
Я хочу подарувати цієї ночі поцілунок,
Який пронесеться через квартали сонного міста
І увірветься саме в твоє вікно,
Занурить тебе в солодку пелену марень і фантазій,
Пройде по твоєму тілу хвилею шаленої
І повернеться на мої губи
З твоїм солодким смаком і ніжним ароматом...



Вщухла вулиці денна суєта,
Порожніють вічно галасливі двори
Огортає землю темрява,
І дітворі вже не до гри.
Приходить з темрявою ночною тиша,
Весь місто накриваючи пеленою,
І світ втомлений тоне в безодні сну...
Спокійної тобі ночі, мій рідний!


Сон твій ніжно охороняючи,
Ніч іде до тебе велика.
Зірки ласкаво бурмочуть:
"Спи, маленький, доброї ночі"


Довірливим кошеням на моїх грудях,
Ти засинаєш — і бачиш солодкі сни,
Я буду твій безтурботний сон охороняти,
Від усіх тривог готовий тебе оберігати.
Для мене ти — малятко,
Для мене ти — яскравий спалах,
Добраніч, моя рідна,
Нехай твоя душа спокійно відпочиває.


Твоя лапочка зімкнути не може очей,
Про тебе всі думки в цю годину!
Ми з тобою побачимось у сні,
Будемо цілуватися при місяці.
А зараз, коханий, я пишу,
Що одним тобою завжди дихаю,
Без тебе так довгий цей вечір...
Засинай! Адже завтра буде зустріч!


Мій рідний, бажаю спокійної ночі.
Міцно притискаю тебе до себе.
Нехай тепло мого тіла
Дозволить літати тобі високо.
Райдужні сни
Допоможуть виконати всі мрії.
Нехай прилетить до тебе Морфей —
І стане на душі веселіше.


Я прошепочу – добраніч...
Почуй, кохана моя!
І якщо навіть спати не хочеш,
Ляж, відпочинь, прошу тебе.
Весь день працювала, втомилася,
Так засинай скоріше, малюк!
Світити сонце перестало -
Адже ти спокійно, солодко спиш.

Комментариев нет:

Отправить комментарий