Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання з Добрим Ранком у віршах

Сонце моє ясне,
Метелик прекрасна.
Доброго ранку мила!
Доброго ранку кохана!
Ти в моїх думках вранці,
Ти в моїх думках днем!
Прокидаюся з тобою разом,
І разом засинаю вечерком.
І кажу зараз люблячи,
З добрим ранком тебе!


Доброго ранку тобі,
Моїй заиньке, долю.
Так зеваешь солодко,
Радість і загадка.
Ти моя відрада,
Прокидатися треба.


Доброго ранку, Ніжність Моя!
Я люблю тебе, (ім'я)!
Вдалого дня.
Цілу. Твій Я


Ти спиш так ясно, так солодко,
Що важко відійти.
Що важко не заважати і очей
Від тебе не відвести.
Ось промінчик сонця, золотий
По обличчю повзе, спросоння
Відкрився око, та іншої
З добрим ранком, соня!


Поваляйся трішки,
Sms мою читаючи,
Ось і добро ранок!
Прокидайся, зая.


Ласкава. Мила.
Ніжна. Улюблена.
Трепетна. Пекуча.
Як напій, гримуча.
Добра. Чуйна.
Різна. Незвична.
Пристрасна. Грайлива.
Ти завжди гарна.
І кожним вранці, в ліжку,
Ти зі мною лежиш.
З добрим ранком!
З добрим ранком!
Кажу тобі малюк.


Доброго ранку, малятко!
Ти в моєму житті простої
Немов раптовий спалах –
Даруєш мені світло і спокій!


Вранці прокинешся і тихо відкриєш очі.
І пригадаєш, що в світі є серце,
Яким ти так потрібна!


Ніч полетіла на захід,
Зірки померкли, місяць.
І з дахів вже капає
Сонячна тиша.
Зранку тобі весняного,
Доброго, ясного дня,
Любові діамантів всіяний
Прийми привіт від мене.


Виходьте на зарядку,
Будуйтеся поруч, по порядку!
Ранок добре прийшло,
Бадьорість нам несе!


З добрим ранком! Мій хороший!
Я люблю тебе, малюк!
Розбудити тебе просив!
Настав ранок, а ти спиш!
На столі готовий сніданок,
Давно вже чекає тебе.
Я спеціально встала раніше,
Приготувати все з любов'ю.
Прокидайся мій коханий!
Прокидайся швидше!


Термінове повідомлення для:
Нестерпно чарівною,
Незрівнянно красивою,
Неможливо чарівною,
Нез'ясовно чудовій,
І самої прекрасної дівчини на світі.
Текст повідомлення:
Якщо ти посміхаєшся,
Читаючи це послання,
Значить воно було не даремно.
C добрим ранком кохана


Зі звуками пташиних трелей
І початком нового дня,
Наварю я любовні зілля,
Напою цим зіллям тебе.
Щоб твоє серце тріпотіло,
Я докладу чимало старань!
Щоб любов твою душу вселилася...
З добрим ранком, тобі все приснилося!


Сріблиться роса на траві.
І киває гілкою комусь
Клен. А я бажаю тобі,
Щоб добрим був ранок.
Щоб посмішка торкнулася особи,
Розганяючи нічні тіні,
Щоб сьогодні щастило без кінця,
І щоб радував день весняний!


Доброго ранку милий!
Пора вже вставати!
Відкривай очі коханий,
Адже треба збирати постіль!
Зараз будемо робити зарядку,
Вставай мерщій, не лінуйся.
В душі скупайся контрастному,
Випий кави і збадьорись.
Щоб ранок був добрим,
Поцілую я тебе.
Гаразд, вистачить, прокидайся!
Адже одна сумую я!


Час вставати,
Адже життя вирує.
Швидше піднімайся,
На сніданок збирайся.
Так багато справ,
А час тече на спад.
Поки ти їв,
Пішов твій рубль.
Таке життя, а що поробиш?
Але пам'ятай — життя ще не кара.
Ще так багато треба зробити,
Так з добрим ранком! Геть страх.


З добрим ранком барсучек!
Ласкавий ти мій звір.
Зайчик мій блакитноокий,
Самий милий павучок.
Я потрапила в твої мережі,
Так люблю тебе.
Адже з тобою на світанні,
Прокидаюся я.
З добрим ранком!
З добрим ранком!
Ти любов моя!



Доброго ранку один одному бажаємо,
Віримо, що зло відступає в ночі.
Ми про свободу не просто мріємо.
Ми знаходимо її по дорозі.
Добрий ранок — запорука успіхів.
Ми погодимося його зустріти.
Якщо бажати всім добра людині,
Буде воно знову і знову перемагати.


Буває ранок сумне,
Буває ранок сумне,
Буває ранок похмурий,
Буває ранок тьмяне.
Але лише з тобою,
Щоранку – казка,
Але лише з тобою,
Я пізнала слово – ласка.
І щоранку зараз – це рай.
На смак і колір хоч вибирай.
Доброго ранку тобі мій котик!
Спасибі тобі, що ти є обормотик!


Сонце сховалося в облачках,
Вітер жене листя.
З добрим ранком, милий край!
З добрим ранком, птиці!
Я піду скоріше на поле,
Де вітер буде мені
Шепотіти на вухо про неволі,
Про казкову долю.
Послухаю його і знову
Повернуся я думками до тебе:
«З добрим ранком», — скажу скоро
Тому, хто дорогий мені!


Прокинься коханий! Настав ранок!
Давай почнемо його з тобою,
З хорошою щирої посмішки,
Ніжних обіймів, адже часом,
Так дуже мало в житті треба,
Щоб ранок почалося приємно,
Сказати в очі слова любові,
І повторювати їх багато разів!
З добрим ранком кохана!
Я вся для тебе мій милий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий