Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 26 сентября 2016 г.

Короткі Побажання Доброго Ранку

Коли з світанком ти прокинешся,
побачиш промінчик на стіні,
пообіцяй, що посміхнешся
і просто згадаєш про мене.


Твої сонні ніжні очі
Цілувати я зараз хочу!
Подарувати тобі пристрасні ласки...
А поки «З добрим ранком!» пишу.
Сьогодні ми побачимося знову,
Я на вушко тобі прошепочу,
Що ти — життя основа моєї,
Що я тебе сильно люблю!


Перед сонцем, вранці,
Я до тебе прийду.
Покажу багатства Світу,
Заспіває душа як ліра.
Все тобі я подарую,
Хоч планету, хоч Зірку, —
Все на Світі для тебе,
З добрим ранком, Життя моє!


Промінь грає на подушці
І лоскоче тобі ніздрі.
І метаются порошинки
В душі ранкової зорі.
З добрим ранком, прокидайся,
Шепоче будинок, скриплячи паркетом,
З головою поринай
У цей світ, зігрітий теплом!


Ранок світлий настав,
Не сопі під ковдрою!
Скоріше відкрий же очі,
Дівчинка моя з казки!


Скажи ти «З добрим ранком!»
Для світу і себе,
Порадій хвилинам
Ранкового дня.


З Добрим ранком, мій миленький!
Нехай твій день пройде чудово!


Блакитне небо!
Хмаринки, хмари.
Минає час,
Швидко в нікуди.
Вранці насолоджуватися,
Спостерігати світанок,
Що для щастя потрібно,
Щастя багато ні!
Побажати тобі я,
Вранці так хочу,
З добрим ранком милий,
Я вже лечу.


Сонечко моє ненаглядне, добрий ранок!
А все-таки приємно жити на світі,
Усвідомлювати, що десь поряд близька душа.
І чекати миті, як чекає вітрило вітер,
Коли зможу поцілувати тебе,
Поглянути в чудові очі!
Цілу, обіймаю, чекаю зустрічі.
Ти найбільша радість у мене!
Я тебе обожнюю!!


Заспівайте пісеньку з ранку,
Що Ви любили завжди,
І хороший анекдот
Теж вранці підійде.
Привітайтеся з природою
"Добрий день!"- скажіть їй
І від цього на серці
Стане м'якше і тепліше.
Починайте день з посмішки,
З добрим серцем, і тоді
Буде радість і удача
Вам супроводжувати завжди!


Вставай скоріше зі свого ліжечка
І до сонця ти простягни лапки.
Класна сонечко злови
І нікуди не відпускай,
Притисни міцніше ти до себе
І згадай про мене!
Добрий ранок, сонечко!
Я тобі бажаю гарного настрою,
смачного сніданку і гарного дня!


Розступилися хмари,
Виглянуло сонце,
І сказало:" Де вона,
Ця моя скромниця,
Що прекрасна, як світанок?
Покажися-ка на хвилину!
Побажати хочу я їй
Доброго ранку сьогодні!


Доброго ранку! Вставай, прокидайся!
Зубки почисть, мерщій одягайся.
Бери телефон, набирай там мій номер,
Щоб без тебе я зовсім тут не помер!!!


Я тебе розбуджу поцілунком
Дуже ніжно торкнуся я губ
Ми по життю з тобою кочуємо,
Я з тобою романтично-дурний...
Але зате я подарую ранок
Прокидайся — воно твоє
Ти відкриєш очі і мудро
Скажеш: ранок — для всіх дано!


З першим тебе промінчиком,
З ласкавою росою!
З тебе добрим ранком,
Край ти мій рідний!
Нехай душа іскриться
В серці у людей1
Нехай життя веселиться
В глибині пристрастей!


З Добрим Ранком!
Коти звисають бурульками
По дахах - розум на нулі.
Корови спрагу втамовують,
Шершавят вим'я по землі.
Ллють півні свої кантати,
Доярок вивела зоря.
Селяни чешуть: ати-бати
трохи світло підгортати поля.
Туман безумцям аплодує
світанковий бачачи вантажівка.
Ворони пір'ям тремтять
світила спостерігаючи лик.
Невгамовні рясту
несуть, омлетами маня.
Мед творять бджоломатки...
Прекрасний початок дня!



Світанок прийшов і рано вранці
Промені красиво заблищали...
Ти посміхнулась...Світ миттєво
Став щире і світлішим!


Прокинувшись рано вранці,
Сміятися, правда, нерозумно,
Але хай все буде ясно,
Скажи лише «З добрим ранком!»


Нехай ранок буде ніжним.
Спокійним, безтурботним.
Ясним або туманним.
Може, трохи дивним.
Нехай ранок буде закоханим.
Твоєю мрією окриленим.
Нехай коханий зранку розбудить...
А головне, нехай воно буде.


Нехай промінчик сонця твої щічки,
Лоскоче ласкою і теплом,
І мерщій тебе розбудить,
То спів пташок за вікном.
Вставай швидше! Радій життю,
Адже щоранку за вікном,
Нехай втому і турботи,
Зникнуть немов сном.
Тобі доброго ранку бажаю,
Люблю, цілую і сумую.


Доброго ранку кохана!
Ну розкажи, як спала?
Доброго ранку мила,
Як нині твої справи?

Комментариев нет:

Отправить комментарий