Авторские куклы  ручной работы

пятница, 23 сентября 2016 г.

З Останнім Дзвоником

Пролетіли роки, наче птахи,
Їм дзвінок останній слідом дзвенить,
Старт даючи до нового прагнути,
А в душі колишню зберегти;
Але сьогодні свято, а не тризна,
І сумувати нам зовсім не з руки –
Ми з початком нового, дорослого життя
Вітаємо вас, випускники!


Довго-довго до нього йшли.
Десять років. Не менше.
І тепер вже не поспішаємо,
Просто стали міцнішими.
Ми вчилися і росли.
Стали ми розумніші.
Багато нового прочитали,
Стали сміливішими.
Раніше чекали: Ну коли,
Ми підемо з школи.
А тепер... Ні, не біда.
Повернутися хочемо знову.


Останній, він самий чудовий дзвінок,
Він — знак, що засвоєний останній урок.
Закінчився ще один день, одна година.
Дають нові знання для вас.
Струмком він дзвенить, сповіщаючи успіх,
А може і славу, що чекає скоро всіх.
Ви багато чого самі домогтися вільні
Відбити своєю силою, працею долі.
До нового шляху готовими вам бути!
Радіти життю і любити!
Удачі і себе завжди цінувати!


Сумною і мінорній ноті
Продзвенів останній дзвінок...
За життя ви юрбою підете,
Але кожен буде самотній,
Втративши спільності наївною;
Так, будете ви тужити
За часів щасливим, дивним,
І пам'ять у допомогу закликати...
Але час настав, і, не ховаючи сліз,
Назвавши вас в останній раз,
Бажаю всім вам я, удачі
І вітаю, діти, вас!





Одного разу зробивши вірний крок,
За парти всі ви сіли,
І пролунав для вас дзвінок.
Але озирнутися не встигли,
Як він дзвенить для вас знову
І не повернути час назад.
Ви подорослішали, стали розумніше
Пустувати, пустувати втомилися.
Останній продзвенить дзвінок
Останній скінчитися урок.
І в життя дорога поведе,
Так нехай щасливим буде той,
Хто був уважний і сміливий
Хто не боявся, хто хотів!
Ідіть сміливо ви вперед,
І щастя нехай кожен знайде!


Мені хочеться плакати від внутрішнього болю,
Мені хочеться вовком кусатися і вити.
Улюблена школа, прощаюся з тобою.
Тебе ніколи не зможу забути!
Мені складно забути, як мене ображали,
Як били указкою...а я не ремствую!
Але шкільні роки стрімголов пробігли...
Я стану боксером, я помщуся!


На шкільний двір потоком сонце ллється.
В букетах ароматна бузок.
І гучною луною усюди лунає
Дзвоника останнього пронизлива трель!
Він в пам'яті залишиться навіки,
І шкільний двір, і сонячний потік!
Ми вітаємо вас, друзі, сердечно!
Останній раз для вас дзвенить дзвінок!


Плачуть дамочки в бантах, гірко заливаються,
І сумують не просто так — адже вони прощаються
З милою школою, що була — як гніздо для пташенят,
Навіть парти, що коли-то нами необачно,
Всі списані були — з горя стали чистими.
І берізки за вікном скорботно трясуть листям.
Я ранку сльозу хусткою, але вона щаслива —
Адже за шкільним-то вікном — життя біжить красива.
Продзвенить востаннє наш дзвінок несамовитий
Нарешті-то нас з тобою на свободу виставлять!

Комментариев нет:

Отправить комментарий