Авторские куклы  ручной работы

воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Спокійної Ночі у віршах

Тиха ніч на Землю спустилася.
Місяць у землю знову закохалася.
Пора в царство снів відлітати.
Нехай ніжні вії тремтять уві сні.
Нехай щось дуже добре з'явиться до тебе.
І ніжні слова буду тобі уві сні шепотіти.
Милий, пора лягати спати.


Засинаючи цієї ночі, знай!
Що хтось дуже хоче...
Хоче бути з тобою поруч,
Насолоджуватися ніжним поглядом,
Тебе ніжно обіймати
І при цьому цілувати.
І ще чого то теж...
Але про це трохи пізніше...


Сонечко на небі сідає,
Горизонт перетворюється в точку...
Без тебе чомусь не спиться,
Але пишу тобі «Доброї ночі»!
Ти ангел, який мені сниться,
Ти — та, якій присвячують рядки...
Без тебе чомусь не спиться
І я пишу тобі «Доброї ночі»!


Мені не дає заснути, знову засохлий плід на чорному небі,
В який раз не сплю і думкою марячи,
Мрію шаблею на коні,
Зрубати його біля самої ніжки,
Щоб він впав в озеро на дно,
І риби не залишили ні крихти,
Мабуть з цією думкою в голові,
Я примарно втрачаю почуття,
Провалююся в сон я наяву,
І сплю бажаючи тільки, щоб сонце зранку,
Тебе зі мною поруч розбудило разом ... чекаю!


Коли ти спиш, сама ніч тобі співає.
Кожен ангел щось принесе.
Ніжна усмішка осяває обличчя уві сні.
Нехай самий добрий сон прилетить сьогодні до тебе.


Ти стули свої очі, нехай ніжні сни
В солодкій дрімоті приходять до тебе.
Я хочу побажати лише спокійної ночі
І щасливого дня на зорі!


Твої бездонні і хитрі очі,
Ваблять мене в безодню,
За твою посмішку і солодкі уста,
Кажу, що ти найкращий чоловік.
Засинай, швидше, мій милий,
Нехай прилетить до тебе сон гарний,
А я буду милуватися тобою,
І від міцних обіймів прокидатися.


Спокійної ночі, світлих снів!
Бути може, і не треба слів,
Бути може, ти сама зрозумієш,
Що пізній вечір такий гарний,
Що ніч розтане, наче тінь,
Що завтра буде новий день,
Любов'ю повний до країв,
Що ти – скарб моє!


Світить у вікно місяць.
Вона на небі одна.
І заздрить місяць,
Адже у тебе є я.
Вона сумно у вікно киває.
Спокійної ночі бажає.
А разом з нею і я
Бажаю спокійного сну.


Спокійної ночі, ніжна моя,
Вже очі закрити швидше хочеш.
Уяви, що до тебе схилився я, люблячи,
І прошепотів тобі «спокійної ночі».
Ти за засинай. Не думай про справи,
Адже завтра новий день для них настане.
І в царство снів з посмішкою на вустах
Нехай моя рідна відбуває!


Нехай тобі присниться самий добрий сон.
Нехай тобі подарують цілий мільйон.
А потім попросять що-небудь заспівати.
І уві сні ти зможеш далеко відлетіти.
Але наяву далеко не відлітай.
Ти мені дуже дорогий — так і знай.
А поки моє побажання дочитай —
І міцно-міцно заснути.


Вночі, ти не хропеш
І не пускаєш слину.
Солодких снів тобі, мій малюк!
Знай, що тебе хтось любить!


День сповнений турбот і тривог.
Мерщій біжи на поріг.
Теплу ванну і спати.
Як добре відпочивати!


Свої обійми Морфей
Готує для тебе,
Так засинай ж мерщій,
Кохана моя!
Спокійної ночі. Солодко спи
І думай про мене.
Про нашої казкової любові
Нехай сняться сни тобі!



Під вікном соловей давно співає.
Він мені спати не дає.
І я вирішила нагадати тобі,
Ти дуже дорогий мені.
Я бажаю самих добрих снів.
Нехай зігріє тебе наша любов.
А зірки на небі заманливо горять.
Вони всі бажання виконати поспішають.


Доброї ночі, мій казковий зайчик!
Солодких снів, мій гордовитий король!
Засинай скоріше, милий хлопчик!
Завтра зрадиш мені нову роль...
Доброї ночі, безславний мій геній!
Солодких снів, мій наївний студент!
Йди мерщій у світ видінь...
Завтра зрадиш мені новий секрет!


Для тебе, мій дорогоцінний,
Побажати хочу я дуже,
Щоб ти кілька відмінних
Снів побачив цієї ночі!


Зірки на небі тихенько сміються,
Мені без тебе дуже сумно зараз,
Думки назовні потоками рвуться,
Бажаю тобі щасливої цей час:
Ночі спокійною і мирною бажаю,
Ангельських, бажаю ніжних снів,
Я тобі так шалено сумую,
Що розповісти не вистачить слів.


Хотіла подзвонити,але думаю ти спиш.
Доброї ночі тобі бажаю,
І солодких снів тобі моя зая!!!


Спи спокійно, моя радість,
Хай насняться тобі сни.
Відчуй, малюк, їх солодкість,
Почуття радості і тепла.
Для тебе відкриті двері
У світі казкових чудес.
Втілюй у сні всі цілі,
Завітай чудовий ліс.

Комментариев нет:

Отправить комментарий