Авторские куклы  ручной работы

среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 20 років

"Вітання з днем народження 20 років в віршах"

Ювілей у нашої внучки, їй сьогодні 20 років
Ти красива і розумна, ти наша відрада,
Побажаємо ми добра, посмішка нам - нагорода!
Нехай буде в житті все чудово
Хай буде сонце і квіти.
Щоб сміх твій частіше лунав,
А сльози лише від щастя йшли!


У тебе сьогодні день народження,
20 років виповнилося тобі.
І нехай любов без жалю
Буде назавжди в твоїй долі.
Я бажаю тобі лише успіхів,
Розвивати свою професію.
Нехай ніщо не створює перешкоди,
Знай, що дуже я тебе люблю!


"Привітання на 20 років"

Уві сні таке не присниться.
Таке — тільки наяву.
І вірш чарівний, немов птаха,
Я в день народження покличу.
Веселе коло подруг-пастушок
Ти запросиш в свій будинок знову.
І день народження найкращий -
20й! - будеш відзначати!


Вітаємо дружно доньку
З ювілеєм двадцять років,
Нехай оминають всі негаразди,
А в кишені - дзвін монет!
Ти красива, хороша
Весела твоя душа!
Будь завжди міла собою,
Щоб ми пишалися тобою!


"Привітання з днем народження, з ювілеєм дівчині 20 років"

Слово завжди прекрасно, коли всередині вітання,
І ювілей чарівний, коли тобі 20 років.
Що побажати? Звичайно ж, різних звершення мрій,
Щоб тривав довше юності твій світанок.
Живи з радістю і щастям в дружному своєму сусідстві,
З радістю і щастям живи під дахом одного.
Хай буде все, що ти хочеш, тобі доданням, спадщиною.
Хай буде успіх і веселощі даної тобі долею.
Хай буде завжди твій будиночок, ніби винна чаша,
Нехай у ньому й дзвенять келихи за радість і доброту.
І нехай ці вітання продовжать твої дні і наші,
І життів триватиме диво. За юність і красу!


Тобі здійснилася двадцятка,
А це значить, що пора
Пити гірко, спати і їсти, солодко,
І справді адже не дітвора.
Бажаю за солідним виглядом
Свій добрий норов не втрачати,
Щоб шлях твій був завжди щасливим,
Не втомлюйся ти реготати!


"Привітання з днем народження, з ювілеєм хлопцеві 20 років"

Ювілей для тебе, як подарунок!
20 років - це тільки схід!
Попереду стільки чекає тебе спека!
Так прагни ж весь час вперед!
Попереду і любов, і побачення!
Попереду стільки щастя зізнань!
Веселися і, як птах, лети!
Адже все життя у тебе попереду!


Вітаю! Двадцять років
Ти влачишь існування,
Засоряешь білий світ,
Шукаєш славу і визнання.
Я бажати тобі не став
Багато радісних моментів,
Щоб ти не робив
Бешкетних експериментів.


Не чекай, що в житті буде
Кожен день втіхою і нагородою,
Нещастям може обернутися радість.
Але як би життя за горло і не брала,
Ти стійким будь перед бідою чорної
І голову не вішай приречено,
Як не були б гіркі твої справи.
Орел, ширяє в блакитному небі, прекрасний,
Але в сто разів прекрасніше він,
Коли зустрічає бурю і,
Обпалений вогнем грози,
Перемагає стихію.
Бажаємо, щоб ти завжди був орлом,
Гідним захоплення!


Нехай очі твої більше не сумують,
А з посмішкою дивляться на світ!
День народження Твій-чудовий день!
Новий старт, Дорослому житті світанок!


Цілую тебе від маківки до п'ят,
Люблю, як ніхто ніколи не любив.
Сьогодні пішов тобі третій десяток.
Я душу свою б тобі подарував!
Тобі подарував би я синє небо,
І жовте сонце, червона квітка.


Тобі сьогодні рівно 20!
Ми посидимо з тобою вдвох,
Один одному будемо посміхатися...
І буде щасливий старий будинок,
Що ти і я, як колись, разом...
І побажаю я тобі
Любові, гарячої, немов у пісні,
І щастя вічного в долі!


У подруги моєї
Відзначаємо ювілей!
Творчо ти підійди
До цих точним двадцяти!
Життя сприймай реально:
Є і час до очікування
Від долі чудес, подарунків,
Але адже юність тане - шкода!
Двадцять один раз
Ти лови сюрприз зараз!


Дочка мила моя!
З днем народження тебе!
20 років — ось це дата,
Отетеріють всі хлопці,
Принесуть тобі квіти
І нехай здійсняться мрії!


Ми народилися від однієї мами,
І дуже щасливий був наш тато.
Тобі сьогодні 20 років,
Ми з мамою приготуємо святковий обід,
А татко ж купить торт, букет.
Зазначимо ми його з сім'єю,
Потім ми покличемо друзів з тобою.
Повеселимося аж до самого ранку,
Ти скажеш: «Друзі, а день та вдався»




20 років – зовсім небагато,
Основне – попереду:
Життя-довга дорога,
Зустрічі нові шляхи!
20 років – зовсім немало –
Відбувся людина!
Це – новий початок!
Щастя, радості навіки!


З двадцятки шлях йде великий,
Подругу треба вибрати,
Здоровий будь, щасливий ти долею,
Щоб що не день – то прибуток!


Можна багато про що помріяти,
Де і що, і як дістати.
Тільки про одному повинні всі знати,
Дружбу неможливо не купити і не продати.
Ти, мій друг, надійний, дуже вірний,
Та у справах давно вже перевірений.
І дружбою з тобою дорожу,
Я всім про це розповім.
Сьогодні у тебе особливий день —
20-річний ювілей,
І мені привітати тебе не лінь.
Я побажаю безлічі успіхів,
Щоб життя твоя була майже потіхою.


Двадцять років сьогодні братові,
Призначаються дебати:
Багато це чи мало?
Що за життя тепер настала?
Брат про дорослих все вирішив:
Мить, і до них був зарахований.
Я у відповідь: «Ти юн зовсім!»
Не втомлюй ти дорослих тем.
Поживи легко, вільно,
Молодістю будь задоволений!


Я милу свою рідну доньку,
Хочу привітати дуже-дуже.
З таким прекрасним, світлим ювілеєм,
Давай відзначимо свято скоріше.
Адже у тебе є і ти прекрасна,
І не сумуй ти ніколи марно.
Ми подаруємо тобі прекрасні квіти,
Щоб завжди щасливою була ти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий