Авторские куклы  ручной работы

вторник, 13 сентября 2016 г.

Привітання Римма з Днем Народження і Іменинами

У Римми сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


Римма, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Дивна, чудна жінка Римма,
Краше якої ніде не знайти,
Святкує нині свої іменини,
І в цей день ми хочемо побажати,
Щоб ти сіяла, як камінь безцінний,
І були поруч з тобою лише друзі,
Знай, людина ти наш дорогоцінний,
На все ми готові лише для тебе.


Римма, не можемо ми навіть уявити,
Як краще за тебе нас з душею привітати.
Нехай в день народження дарують усмішки
А також подарунки, квіти та листівки.
Приємними будуть з будинку піклування.
Начальство доручить трохи роботи.
Щоб не було в житті майже подразнень,
А також хвороб, втрат, прикростей.
Тебе тільки краще нехай оточує.
Любов своїм жаром тебе зігріває.
І нехай всі рідні, друзі і подруги
Розвіють будь миті нудьги.




В жіночому світі будь зіркою,
А в чоловічому - великою мрією!
Нехай тебе всі обожнюють,
І завжди бажають добра!
Римма, свято відзначай,
І приймай подарунки!
З іменинами тебе,
Промениста моя!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У нашій Римми - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Ви прийміть, Римма, від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.


Я Римма бажаю удачі без міри,
Щоб ти залишалася такою щасливою!
Щоб вірила в добрі тільки прикмети,
Любов щоб поруч крокувала з тобою!
Друзів чудових, щастя земного,
Кохання ж навпаки зовсім неземної!
Щоб всі пожеланья до кожного слова
Збулися для тебе з усією повнотою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий