Авторские куклы  ручной работы

вторник, 18 октября 2016 г.

Короткі Смс Привітання з Новим Роком для Подруги у віршах

За вікном лютує хуртовина,
І все міцнішає мороз.
На тепло зараз, подруга,
Справжній буде попит.
Дорога, не губися -
У новорічне свято ти
Як богиня вбирайся,
Зустрінеш хлопця раптом мрії!


Нехай добрим буде Новий рік!
Поки шампанське іскриться,
Нехай усе хороше прийде,
І все прекрасне станеться!


Ні одній ще зими
У відстані один від одного
Не зустрічали раніше ми,
Найкраща моя подруга!
Нехай тепер ти далеко,
Але тебе зможу привітати
З Новим роком я легко,
Варто лише відправити лист!


Нехай в новому році не буде сліз,
Нехай кожен день дарують море троянд,
Нехай міцніше люблять, сильніше поважають
І частіше милою тебе називають.


Бажаю щастя і удачі,
Здоров'я, миру і любові!
І в це свято новорічний
Всього, чого хотіла ти!


З Новим Роком тебе вітаю
З завмираючим серцем у грудях.
Багато щастя тобі я бажаю,
І величезної любові попереду!


Нехай цей рік, в який ти вступаєш,
Щасливим роком в життя твою увійде,
І все хороше, про що зараз мрієш,
Нехай збудеться і нехай станеться.


Нехай в новому році не буде сліз,
Нехай кожен день дарують море троянд,
Нехай міцніше люблять, сильніше поважають
І частіше милою тебе називають.


Запах хвої, мандаринів,
Ялинка в святкових вогнях,
Для моєї подруги милою,
Дід Мороз везе в санях:
Сміх, усмішки і веселощі,
В будинок достаток і любов,
Ніжною фарбою акварелі,
Яскравий світ грає знову.





Подружка моя сердечна,
За вікнами новий світ!
Хочу, щоб життям беспечною
Ти раділа багато років!
І нехай з'явиться Новий рік
Любов, і збудуться мрії,
Ах, як же мені це подобається,
Що поруч завжди є ти!


Подарунками вся ніч хай дивує,
А всі мрії здійсняться твої.
Нехай у це свято зігріває серце
Ялиновий аромат казки і любові.

Комментариев нет:

Отправить комментарий