Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Вірші Чоловікові з Новим Роком

З новим роком, дорогий! Як я щаслива з тобою
Знають в небі хмари, в полі - швидка річка
Кущ бузку під вікном, лампи світло у вікні нічному!
У новорічній метушні в повсякденному сприймаєте,
Знаю я завжди одне: жити з тобою судилося
мені счастливою дружиною!
Мій коханий, мій рідний,
Чоловік мій, щасливий будь завжди, молодей зло років,
Не хворій, не втомлюйся, цілувати не забувай!


Чоловіче мій, чоловіче,
Ось ще один годок
З новорічної суєтою
Зустрінемо разом ми з тобою.
Нехай як у минулі роки,
Будеш поруч ти завжди,
І так кожну я ніч
Запалювати з тобою не проти...


Новий Рік приходить в кожен дім,
Незважаючи на холод і заметіль.
І зараз за святковим столом
Вітаю свого чоловіка!
Нехай удача завжди радує
І йти по життю допомагає,
А любов і доброта серця
Ніколи тобі не змінюють!
Хоч доля примхлива часом
Нам зводить на шляху перешкоди,
Я бажаю тобі, милий мій,
Не забути про ласкаві погляди!


Подивися, як святково навколо,
Як гірлянди зірками горять...
З Новим роком, милий мій чоловік!
Роки нам багато про що говорять:
Як гарний, розумний, талановитий ти
Біля славної і рідної дружини,
Як справдилися заповітні мрії,
Збутися знову нові мають.
У суєті веселих світлих днів,
З нарад всіх поспішаючи додому,
Стань ще багатшими і ріднею,
Лагідна, чоловік коханий мій!


Я чоловіка хочу привітати з Новим роком!
Бажаю достатку, здоров'я, доходу!
Посмішок і радості в новому році,
А з ними тепло і удача прийдуть!
І нехай у грудні залишаються негаразди,
Хочу, не тривожили нас вони!
Хай життя наше буде легка і чиста,
Прикрасить її нехай кохання теплота!


Коханий, милий, дорогий, чоловік,
Я новий рік тобі бажаю щастя,
Терпіння, любов, все перетруть,
І нехай не тривожать тебе негоди.
Ти всіх дорожче і рідніше мені,
Всі біди я з тобою здолаю,
Ми будемо плисти на життєвій хвилі,
Перешкоди всі з тобою подолаємо.
Подаю я це привітання,
Щоб знав, ти не один на цьому світі,
Ти для мене як повітря хвилювання,
Я з тобою, коханий мій навіки.





З Новим Роком тебе вітаю!
Нехай він щастя тобі принесе!
Якщо в чомусь не щастило тобі раніше,
Обов'язково хай щастить!
Хай сніжинки тебе обсипають,
Хай біліють вії твої!
З Новим Роком тебе вітаю,
З Роком Щастя, Надії, Любові!


Так непросто жити однією -
Всі тумани приховані піною...
З Новим роком, чоловік рідної,
Мій єдиний, безцінний!
Відкривай ширше двері -
Наділений він вищою владою.
Твердо на шлях наш спільний вір
Миру, радості і щастя!
Не сумуй ти і не ной,
Чекає розлука якщо:
Смійся, співай, танцюй, рідний,
Знову вічність будемо разом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий