Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Привітання з Днем Рідної Мови у віршах

День рідної мови,
Відзначає вся земля,
В цей день ми бажаємо всім,
Миру, радості, добра.
Дорогий нам рідну мову,
Кожен до свого звик,
Так наллємо келих повніше,
Вип'ємо за рідну мову.


Мова рідна, повідай нам слова:
Як захистити тебе, де брати сили?
Не прізвисько безславне «мордва»,
Але ім'я «ерзя» гордо щоб носили.
Предтечею бути – завидна доля,
Эрзянским «истя» дихає російськість істин.
Але чи знав ти, що витіснять тебе
З приволзького раздолия Вітчизни?!
В сім'ї живих російських мов
Залишився ти - один серед небагатьох.
Ми у курганів наших праотців
Відновимо обряд строгих традицій.
Священний штатол хай береже вогонь,
Лише з Эрзянь Мастор міцніють дух і сила.
Пагорбах курганних – до землі уклін,
Щоб пам'ять предків у нас заговорила.


У міжнародний день рідної мови
Я всім народам зберегти бажаю
Їх мови, культуру на століття!
Нехай кожен свій язик не забуває!
Єдність наше – у рідною мовою,
У будь-якій країні я російської впізнаю!
Тим, хто пишається рідним мовою,
Я в житті тільки кращого бажаю!


Знати чужі мови корисно і похвально,
Але рідну мову берегти потрібно спочатку,
Чистоту його дотримуватись з самого народження,
Рідною мовою ми пишемо привітання,
Объясняемся в любові, думаємо, спілкуємося,
І писати на ньому вірші від душі намагаємося.


Рідну мову. Він впитан з молоком.
Звучить як музика, нам серце тішачи
У міжнародний день рідної мови
Мовою рідною тобі ми побажаємо:
Люби мову, бережи на день і на століття!
Не забувай мелодію рідної мови.


Є у кожного мову,
Що рідна навіки,
Без рідної мови
Нема людини!
Ми співаємо їм, говоримо,
З самого народження,
І до рідної мови
Є велике завзяття!
З Днем рідної мови
Ми вас вітаємо,
Констатуємо той факт,
Що мову ми знаємо!


Дякую я попередні епохи,
Учених та поетів і народ
За ту мову, що ви мені подарували
І зберегли у найстрашніший рік!
Дякую я мати, що мені читала
І, розкриваючи кожної казки сенс,
Вона помилки дитинства виправляла
І пробуджувала до життя мою думку.
Дякую я Купріна, Толстого,
Тургенєва і Чехова завжди,
Що моя рідна мова збагачували
І підтримали в важку годину мене.
І якщо в напасти, в роки лихоліття,
Не опустилася я ще до дна,
І якщо до людям серце не закрила,
Заслуга книги, вона моя доля!
І не маючи часто навіть хліба,
Я розкривала слабою рукою
Своїх друзів, провідників,
І час переносило в світ мене інший.
Рідна мова, рідна мова коханий,
Ми черпаємо силу в тобі по всі віки.
Ти, наша коштовність, наша сила,
І граєш роль в житті маяка!


Сьогодні у світі перестали,
Прагнути до знань в англійській,
І перед істинним все дали,
Розкрили, лідерство вже близько.
Як шкода, привітання — раз у році,
Ми вручаємо, рідної мови,
Прагненням, яким в догоду,
Бовтається він як убитий на гака?


Ми пишаємося своєю мовою,
Він багатий на дієслова, наречья!
У ньому живе таємниця давніх віків,
Ми її збережемо, це точно!
Ми звичайно ж будемо шукати
У кожному слові скарби світу,
Таємниці предків оповідати
І берегти свою мову від погибелі!


Ми вас вітаємо,
З святом-міжнародним,
День рідної мови,
День святковий і світлий,
Нехай завжди мова рідна,
Буде вам опорою,
Надбанням і спадщиною,
Цінуйте ваш язик,
Для вас він бездоганний,
Для вашої життя вічний,
Зараз ми вас вітаємо,
Любити, плекати свою мову,
Ми завжди бажаємо!


У день рідної мови
Вам його зберігати бажаю,
Щоб мова була легка,
Лайливих слів не повторюючи,
Говорите добре –
Слово добре приємно!
Для того мову прийшов,
Щоб на ньому спілкуватися виразно!


На ньому ти вперше сказав своє «мама»,
На ньому ти вперше почув «люблю».
Тепер, з вдячністю, ніжно і прямо,
Скажи мови: «Я тебе вічно зберігаю!»
Рідна мова народження подарунок.
Рідна мова зобов'язаний поважати.
Адже перші слова, сказані тобою
Ще не раз готовий ти повторювати.


У день рідної мови
Ми станемо цінувати кожне слово,
Доля його була не легка,
Але ми збережемо наследье живе!
Прадіди наші і наші батьки
Нам передали красу неземну
Російського слова з російської душі,
Що зачіпає всіх нас за живе.
Зі святом Вас, весь російський народ
Ми вітаємо і бажаємо сміливо
Звільнитися від тлінних турбот.
І нехай країна зацвіте, процвітає!




Рідна мова – мамин подарунок,
Ключі від всесвіту і джерело!
Він розум виплекав і дарує натхнення!
Він в ланцюг одну зв'язує покоління!
І в ній одне — немовля і старий!
Рідна мова – душі моєї основа!
На ньому гімн життя юнаки співають!
Удачі вам – всі трудівники слова!
Спасибі за любов, талант і працю!


Сьогодні всі прислівники планети
Йдуть єдиної ходою під марш,
Несучи в собі культуру милою мови,
І унікальність серед рівних мас.
Рідна мова – багата спадщина,
Прийшла з глибини століть.
Ти отражаешь думки людини,
Ти допомагаєш висловити любов.
Ти створюєш з букв віршики.
Зберігаючи в запасах сотні тисяч слів.
Спущене до нас благословення –
Рідна мова, проник у нашу кров.


Я люблю тебе, моя рідна мова,
Ти мені дорожче іноземної мови,
І привітання мій з душі виникло,
Він полум'яний, правдивий і бажаний.
І я бажаю всім, хто любить свою мову,
Завжди пам'ятати його, не забуватися,
Адже на мільйон різних мов,
Один рідною лише може називатися.


Не буду я з братом своїм воювати за мову,
Нам краще побільше горілки і свіжої закуски.
Але щось вперше неголосно щаслива мати,
Коли очі відкрив, мені сказала по-російськи.
І так з молоком материнським вливався мені в кров
Той самий мову, як подарунок від предків-посланців.
Сьогодні ж чую я крик земляка знову і знову
Про те, що рідна моя мова – лише доля чужинців.
Коли перестане паморочиться років карусель,
І ляжу в холодну яму за вуличним спуском,
Проженуть мій дух з українських нещасних земель
За те, що за життя писав свої рядки російською.


Рідна мова... І де б не був ти,
Його не забувай, не зрадь.
На ньому дорослішав, мужнів і виріс,
Так будь вдячний йому і передавай
Його нащадкам – онукам, дітям,
Бережи традиції його,
Адже він один такий на світі,
Мова безхмарного дитинства твого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий