Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Короткі Привітання Хлопцеві з Днем Святого Валентина

Коханий мій, хочу тебе привітати,
Сьогодні день закоханих, чудовий день,
Нехай твої очі сяють щастям,
Адже я люблю тебе і з кожним днем сильніше.


Люблю тебе я дуже пристрасно,
Я без тебе, мій друг, нещасна!
Тобі дарую я валентинку,
Щоб в серці розтопила крижинку!


Ти в День всіх закоханих мене поклич,
Примчу я стрілою на крилах любові.
Забудемо образи, повіривши знову,
Що все ще можна почати спочатку.


Я люблю тебе сильно, мій хлопчик!
Я згоряю від пристрасті, мій зайчик!
Мені швидше відповідь напиши,
В моєму серці пожежа загаси!


Сонячним, душевним, окриленим
Буде неодмінно торжество,
Милий, вітаю з Днем закоханих
І прославляю наших душ з тобою спорідненість!


Коли побачила тебе –
То не змогла очам повірити.
Ти ідеал, мрія моя –
І це я змогла перевірити.
Адже ми не перший день удвох,
Бажаю нам не розлучатися,
Адже разом через всі пройдемо,
Щоб один з одним прокидатися.


У День святого Валентина
Подарую тобі картину,
На тій картині ти і я,
Я буду любити тебе завжди!


У День святого Валентина
Хочу зізнатися тобі в любові!
Ти мій єдиний чоловік,
Хочу, щоб були разом ми!


У день Святого Валентина
Я доведу тобі свою любов
Очима, ніжністю, губами
Цукерками, запашними квітами
Адже моїй любові сильніше немає!


Не смійся наді мною, прошу,
Твоєю любов'ю я дихаю.
А чи любиш ти чи ні, не знаю,
Але з Днем святого Валентина вітаю!


Вітаю з Днем Святого Валентина -
Зайвий привід посміхнутися – це добре.
Обніміться, поцелуйтесь біля каміна -
Нехай за вікнами йде сніжок.


Валентинку відправляю тобі,
З днем закоханих вітаю тебе.
Я тебе давно закохана,
Чому досі я одна?
Може, ти в мене теж закоханий?
Напиши, нехай мій збудеться сон!


Вітаю з Днем закоханих,
З наближенням весни!
Хай душа і серце будуть
Почуттів привабливих повні!


Прийми мою валентинку
І подаруй мені свою любов.
Я жити без тебе не можу,
Тебе дуже сильно люблю!


На велику радість собі,
Дарую тобі валентинку!
Немає в світі дорожче нагороди,
Чим сміх твій і ніжні погляди!


Зі святом закоханих вітаю,
Щастя і любові тобі бажаю!
У цей день хочу тобі зізнатися,
Що мрію я з тобою зустрічатися.
Може, ти будеш дружити зі мною,
Кожен вечір проводжати додому?


Тебе давно люблю.
Я про твою любов молю
Святого старця Валентина.
Мені так вона необхідна!


З Днем святого Валентина, милий,
Тобою одним я лише живу,
Я ангел твій невтомний,
Я твоє щастя наяву.





Ти зі мною, і кожна мить мені дорогий,
Знаю, що попереду у нас року
Полум'яної любові, з якої
Нам з тобою не розлучатися ніколи!


Зі святом, з Днем Валентина,
Щастя моє і любов!
Я дорожу тобою, милий,
І зізнаюся в цьому знову!


Та як не можеш ти зрозуміти,
Що без тебе мені життя немає,
Прошу тебе, зрозумій мене
І валентинку напиши у відповідь.


Милому, пухнастому, рідного,
Чудового, солодкого, крутому!
Я люблю тебе, рідний Чоловік!
З Днем Святого Валентина!!!


Зірку тобі я не можу презентувати
І не можу тобі дістати Місяць!
Але в валентинке мені не важко написати,
Як сильно я тебе люблю і чекаю!


У день Святого Валентина
Два закоханих серця,
Об'єднаються на завжди
І будуть битися вічно
Зберігаючи один друг вірність і любов!


У день святого Валентина
Я зізнатися тобі вирішила,
Давно я тебе полюбила,
Про всіх я на світі забула.


Дарую валентинку на довгу пам'ять,
А може на кілька днів —
Все це залежить від дружби,
Від дружби твоєї і моєї.


В цей день є можливість у відповідь
Почути або «так», або «ні».
Мій улюблений, я в цей день рада
Знову визнати, наші почуття — нагорода.
Не нагорода, швидше сюрприз,
Серця наші любов'ю засвітили!


Весь день тобі набридаю,
Шлю валентинки і дзвоню!
І як же ти не розумієш,
Що я люблю тебе? Люблю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий