Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Поздоровлення Чоловікові з Новим Роком

З Новим роком, дорогий!
Чоловік мій - краще за всіх на світі!
Я люблю, тебе, рідна,
Щастя ти моє і ці
Разом дні ми проведемо
Новорічні. І диво,
Приходь скоріше в наш дім,
Чекати тебе знову я буду.


Підведемо риску дружок.
Згадаємо все, що було.
Скільки ти мій муженек....
І як я любила.
Скільки разів поцілував?
Скільки разів квіточки?
Як зарплату віддавав?
І розставимо крапки.
Що то милий зажурився!
Що - не зрозумів жарт?
Бачу погляд свій опустив.
І бурчить у шлунку.
З Новим Роком я тебе
Милий вітаю!!!
І повір, що я люблячи
Все тобі прощаю!


Ось пройшов ще один рік,
Пролетів, мені залишивши на пам'ять,
Теплоту від твоїх рук,
Що мене до ранку обіймали.
Я хочу привітати тебе
З Новим Роком, мій чоловік коханий.
Нехай береже від усіх бід тебе,
Ангел чистий і білокрилий.
Попереду ще багато років,
що відпущені нам долею,
Тебе краще на світі немає,
Назавжди я тепер з тобою!


З Новим роком! Хай удачу
Тобі подарує цей рік,
Складні вирішить завдання
І успіхи принесе.
Щоб турбот душа не знала.
І в опівнічний щоб год
Була волога з келиха
Тобою випита за нас,
За любов, за щастя жити
І один одним дорожити!


Не перший рік з тобою ми разом
Все ділимо на двох, мій чоловік!
Ти благородний, сміливий; ти чесний,
І ти ласкавий, і щедрий до того ж -
Ти багатьом обдарований природою,
Але головне, що ти рідний!..
Мій чоловік коханий! З Новим роком!
Таким і будь завжди зі мною!


Серед заметів, хуртовин та стуж,
Так нічного зорепаду
З Новим роком, милий чоловік,
Я тебе привітати рада!
Хоч часом злегка колючий -
Втомлюєшся... це Зрозуміло.
У моєму житті яскравий промінь
Ти, потік тепла і світла!
Дасть тобі хай Новий рік,
Сильний, добрий, розумний мачо,
Менше смутку і горя,
Більше щастя і удачі!





Нехай сніг блищить під синім небокраєм,
Нехай радує тебе прихід зими,
Тебе я вітаю з Новим Роком!
Бажаю щастя в житті і любові!
Хай Новий Рік, що ти зустрічаєш,
Щасливим Роком в життя твою увійде,
І все хороше, про що мрієш,
Нехай збудеться і нехай до тебе прийде!


Дорогого людини
Вітаю я сьогодні!
Дай нам Бог прожити півстоліття
Разом. У свято новорічне!
Свого рідного чоловіка
Від душі я вітаю!
Нехай успіх тебе закрутить!
Щастя, радості бажаю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий