Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Привітання з Днем Лотереї у віршах

Нехай квитки будуть щасливими,
Нехай Джек Пот частіше випадає.
Радісні вигуки бурхливі
Нехай твій дім частіше наповнюють.
Хай тобі щастить завжди відчайдушно.
Ти не знай «непрухи» і втрати.
І любові Фортуни нескінченною.
Привітання шлю з днем лотереї!


З днем лотереї вітаю тих,
Хто всі квитки пачками скуповує.
Хто вірить неодмінно в свій успіх,
І хто в азарті заходів зовсім не знає.
Я вам хочу в цей день побажати,
Щоб виграші були постійно.
Від програшів вам не сумувати.
Великих перемог негадано - неждано!


Лотерейні квитки скуповуєш,
І віриш, неодмінно пощастить.
В азарті заходи ти зовсім не знаєш.
В тобі кипить адреналін і пре.
День лотереї світ сьогодні святкує.
І є відмінний привід для веселощів.
Нехай виграші часто тебе радують.
І дарують тобі сил і натхнення.


Лотерейників не мало - багато їх, як не крути,
А квитків не вистачає іноді, як не проси.
Дорослі - вони як діти, люблять теж пограти.
Лотерейників спасибі за азарт хочу сказати!
Ось професія чудова - лотерею продавати,
Але зате в день лотереї кожен буде вітати!
Ось і я хочу привітати, і келих за вас налити,
Хто ж ще на світі цьому буде мені призи дарувати?
Хоч і виграв трохи, все одно куплю квиток,
Лотерейників улюблених завжди я підтримаю,
Здоровейте, багатійте, розширюйте свій бізнес,
Ну а я пішов з надією перевіряти мій квиточок!


День лотереї! Є відмінний привід
Привітати тих, хто любить в них грати.
Хто не один рекорд поставив особистий,
Азартом любить лоскотати нерви.
Нехай Фортуна буде до вас прихильною,
І дарує вам перемоги день за днем.
Обрушаться на вас нехай мільйони
Шарудливим і кружащимся дощем.




Азарт, блиск очей, і ось успіх!
Фортуна вам в обличчя глянула.
І це реальність, зовсім не блеф,
Вам пачку грошей простягнула.
У день лотереї я хочу,
Щоб це з вами все траплялося.
І все було по плечу,
Щоб вам щастило, щоб вам гралося.


День лотереї відзначають ті,
Хто своє життя не мислить без квитка.
Хто ніколи не буде в злиднях,
Адже виграші - вірна прикмета.
У перемогу вірить хтось, хто до неї йде
Сьогодні відзначають свято це.
Нехай вас завжди успіх в житті чекає.
І виграшних вам завжди квитків.


З днем лотереї вітаю я тебе.
Нехай виграші будуть постійні.
І нехай Фортуна, проходячи повз,
Тобі Джек Пот подарує довгоочікуваний.
Зривай ти куш, азартом сп'янілий від,
Адреналін нехай тебе накриває.
Нехай кожен раз заповітний мільйон
Тебе у квитку кожному чекає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий