Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання на українській мові з днем захисника України

Я п'ю щоб Вам завжди давали
Медалі, ордени, нагороди
І щоб у Вас завжди стояв
Наповнений келих Вина
І щоб у Вас піднявся
і ніколи не опускався
Ваш сильний дух при вигляді дам
За Вас ЧОЛОВІКИ !!!
#

↑61%↓з 36 голосовОтправить 04 Січ 2013 року
Автор: Невідомий
Ми вітаємо Вас тепло,
З Днем армії і флоту,
Хай буде радість від того,
Що пам'ятає, шанує і любить хтось.
І нехай усмішка промайне,
І нехай розгладяться зморшки,
І хай весна в душі співає,
Сьогодні свято Ваш, чоловіки.
Лютий, останній крок зими,
Вона до кінця прагне,
Але продовжує серце нехай,
Як у молодості, битися.
#

↑66%↓з 18 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
З тобою не страшно вдень і вночі,
Не встояти перед тобою!
Ти найкращий, це точно-
Захисник мій і мій герой!!!
#

↑66%↓з 18 голосовОтправить 04 Січ 2013 року
Автор: Нелька "БЕГЕМОТ"
Ви, в розквіті сил чоловік,
Сил поки не займати.
Так що Вам ще вершини
Штурмувати і штурмувати.
Щоб бути завжди Вам в формі,
Так спортсмени кажуть,
Щоб здоров'я було в нормі,
Міцний розум і пильний погляд.
Тридцять років ще не віха,
Щоб здавати позиції,
Тому, у справах успіху,
Я(Ми) хотів(і)-б побажати.
Ну а як вже звично,
У привітаннях писати,
Дозвольте в житті особистому,
Здоров'я, щастя побажати!
#

↑66%↓з 15 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
До свята трохи залишилося,
Ти будеш п'яний, Захисник мій, в умат!
Нехай, що задумано, збувалося,
А життя було, як шоколад.
І буде свято і веселощі,
І гроші нехай ллються рікою,
А сексуальний потяг
На повік залишиться з тобою.
І жінки нехай люблять ніжно,
І сльози ллють, що ти з іншої!
А я... Я просто буду поруч,
Ти для мене і так герой!
#

↑66%↓з 15 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Моя любов тебе зберігала.
Коли далеко ти був, мій милий.
Моя любов тебе зустрічала.
Коли повернувся. Нехай чимало,
Є попереду шляхів-доріг.
Турбот, бажань і тривог.
Але путеводною зіркою
Моя любов завжди з тобою!
Ти справжній воїн, я-то знаю!
Ти зміг завоювати мене
Без гармати, шаблі і коня!
Тебе сьогодні поздоровляю,
Мій генерал, любов моя!
#

↑66%↓з 15 голосовОтправить 19 Дек 2012 року
Автор: Оксана
Чоловік - це сталь пружини,
Співає в небі мотор,
Єдиний грізний крок дружини,
орлиний клекіт у вершини гір.
Чоловік - це згусток перцю,
Господарськи тверда рука
І любляче жінок серце:
Так вип'ємо ж за мужика!
#

↑64%↓з 17 голосовОтправить 09 Січ 2013 року
Поздоровлення з День захисника України

привітання з 23 февраляДанный свято носив безліч назв, перш ніж його стали іменувати Днем Захисника Вітчизни. У цей знаменний день прийнято дарувати вітання всім своїм дорогим і улюбленим чоловікам, і навіть якщо вони не проходили службу в армії ми все одно вважаємо їх своїми захисниками. У цього свята немає і вікових ограничей, прийнято вітати і старих, і молодих. Це певне відображення міжнародного жіночого дня, але для чоловіків.
За історичними даними, це свято вважається приуроченим до перемоги червоної армії над німецьким полком у 1918 році. Але згадали про нього вперше лише в 1922 році. Свою сьогоднішню назву свято набуло лише в 2005 році і всі ми стали відзначати День Захисника Вітчизни - День захисника України .
Найцікавіше, що дане свято так само вирішили приурочити до ще одного - "День Червоного подарунка". До речі, по-новому стилю День захисника України  відповідала дата 8 березня, але це вже був офіційний міжнародний день всіх жінок світу. А ось після остаточно переходу на новий стиль, дата День захисника України  виявилося порожньою, і саме тому уряд і вирішила призначити свято на цей день.
Але яка б не була передісторія цього дня, в нашій країні це свято шанується і відзначається кожен рік. В цей день прийнято вітати всіх своїх захисників.
#

↑64%↓з 17 голосовОтправить
Чоловік повинен бути чоловіком.
Цар або скромний громадянин,
коваль, гончар в засохлої глини,
гуляка, вірний сім'янин,
Він повинен бути чоловіком, -
значить, вміти стискати долоню в кулак.
У ньому повинен відчуватися воїн,
захисник Батьківщини, солдатів,
щоб завоеванною волею, а не грошима був багатий.
#

↑70%↓з 10 голосовОтправить 29 Січ 2016 року
Автор: колективна творчість
Я пам'ятаю, мама заповіла
Найстаршому братові моєму:
Вчися, синку, живи, рости,
Солдатом бути тобі доведеться.
Будь сильним, сміливим, але нехай
Добро в тобі все ж залишається.
Тобі довірено служити
В ім'я миру і свободи,
Тобі народом дорожити,
Постій за щастя для народу.
Нехай важка робота ця,
Нехай і в дощ, снігопад
Стояти тобі на вахті цієї
Для тисяч дорослих і дітей.
З Днем захисника Вітчизни!
#

↑70%↓з 10 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Тетяна
Я насолоджуюся мужністю твоєю,
отвагою, прагненням уперед,
будь, мій Чоловік, життям ти любимо,
а я спробую бути твоєю Долею!
Я насолоджуюся мудрістю твоєю,
вчуся, слухаючи лінії вчинків,
вмієш і серйозністю, і жартом
прекрасної ти, коханий, підкорити.
Я насолоджуюся силою твоєю
і відчуваю захист і опору,
бажаю, щоб життя було добрішим
і щастя були безмежні простори!
#

↑70%↓з 10 голосовОтправить 19 Дек 2012 року
Автор: Таня Я
У лютому є чудовий день 23 числа
Присвячується тим він
Хто позбавив світ від зла
Тим хто просто без причин
Підставляє плече нам
День захисників-чоловіків
Їх привітаємо гаряче!
#

↑70%↓з 10 голосовОтправить 19 Дек 2012 року
Автор: Сергій Клейменов
Якщо ворог в країну увірветься,
Переживати не стану я,
Знаю те що, воїн знайдеться,
Перемога буде лише твоя,
І вітаючи в свято ставний,
Бажаю бути завжди таким,
Хоробрим, сміливим і охайним,
З поглядом чітким і чоловічим!
#

↑60%↓з 23 голосовОтправить 04 Січ 2014 року
Автор: Галина
Будь нашим захисником,
Будь нашою опорою,
Будь нашим прихильником
У самому скрутному суперечці.
І тоді, Серьога,
Ти побачиш диво,
Буде тут порядок
І успіхи будуть.
#

↑64%↓з 14 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Автор: Sergio
Стріляють гармати, кулемети,
ракети з бомбами літають,
а в небі хоробрі пілоти,
один одного майстерно збивають.
Палає полум'я, рвуться міни,
лежать усюди гори трупів,
і танки смертоносним клином,
змітають мирні турботи.
А полководець, взявши ластик,
схилився над військовою картою,
ось це розумію свято,

не те що, бля 8 березня!!!
Вітальна картинка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий