Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Привітання з Днем Святого Валентина Дівчині у віршах

"Привітання з днем Святого Валентина дівчині"

З Днем Святого Валентина!
Світлий шлях твоєї любові
Буде радісним і довгим –
Бог її благословить!
Почуття нехай не згасають
Ніколи з теченьем днів!
Всією душею вітаю!
Будь щасливіше всіх людей!


"Вітання з днем Валентина дівчині"

У день святого Валентина
Не можу стримати лавину
Одолевших мене почуттів,
Відкриваю таємний шлюз,
І любов моя прагне,
Пристрастю піниться, і мчить
До найкращою на Землі!
Чудовою! До тебе!


"Привітання з днем Святого Валентина дівчині"

Від душі я тебе вітаю,
В своїх почуттях зізнатися поспішаю.
Про взаємної любові я мрію,
Ти люби мене, дуже прошу.
Нічого бути не може прекрасніше
Відчуття млості і вірної любові.
Немов у казці, нехай в житті нашої
Починаються світлі дні!


"Привітання з днем Закоханих дівчині"

Спасибі тобі, що на світі ти є
Що любиш мене для мене це честь
Бути поруч з тобою тебе підносити
І щастя у бога просити тихенько
Ти найкраща в світі кровинка моя
Віддам все що хочеш повір за тебе
Ти принадність загадка сама краса
Малятко тигриця люблю я тебе
Ти промінь весняний заряд теплоти
Безцінний алмазик всі мої мрії
Я з днем всіх закоханих привітаю тебе
Бажаю здоров'я цілую тебе.


"Вітання з 14 лютого дівчині"

Ти сьогодні вся сяєш
Немов ялинка на Новий рік!
Від любові ти згораєш,
Поки чекаєш його. Ось-ось
Він прийде до тебе на зустріч
Поцілує та притисне
Тихо, лагідно прошепоче:
"З Днем Закоханих!" і піде.
Але піде, щоб повернутися
І вручити тобі квіти.
Вітаю! Нарешті
В його серці тільки ти!


"Вірші з днем Святого Валентина дівчині"

День святого Валентина —
Всіх закоханих-день особливий.
Прийнято сьогодні клястися у вірності,
Кохання до гробу.
У честь святого Валентина
Валентинку я вам дарую.
І сьогодні вітаю ту,
Що вірно я люблю!
Щастя, радості бажаю,
Нехай негаразди згинуть геть,
Та одне я точно знаю
Разом будемо день і ніч,
Разом будемо ми завжди,
Якщо ти мені скажеш: «Так!»


"Привітати з днем Святого Валентина дівчину"

Сьогодні я хочу з тобою забутися,
І день закоханих нам запам'ятається назавжди.
І диво обов'язково станеться,
Я неодмінно буду щасливий безмежно!
Адже ти моя наймиліша дівчина,
А це означає, що я закоханий в тебе безмірно!
Так нехай стукає серденько твоє дзвінко,
І щастя наше буде непомірним!


День закоханих настав,
Тільки знаєш, зайчик,
Кожен день у нас таким
Стане. Просто знай ти.
Я люблю тебе завжди.
У свята і будні.
І сподіваюсь ніколи
Я не буду грубим.
Вітання моє від душі,
Він від щирого серця.
Будь щасливою і поспішай
Ярдом зі мною зігрітися.


Валентинку я вручаючи,
Друга вірного бажаю!
Нехай любов увірветься в душу,
Поруч буде той, хто потрібен!
Той, хто буде по серцю милий,
Хто відкриє серця дверцята,
Той, про кого ти так мріяла,
У снах подушку заливала
Ти гідна самих ніжних,
Найсвітліших, безтурботних
Почуттів. Я їх тобі бажаю!
З днем закоханих вітаю!


На море наче піщинки
Стосуються ніжних ніг...
Я готовий також слати валентинки
І співати тобі про кохання!
Ми двоє долею окрилених,
Ми разом співаємо про любов,
Вітаю тебе з Днем закоханих
Залишимося разом знову?


Сонце моє ясне,
Світло очей моїх!
Нехай нам стане святом
Кожен загальний мить!
Нехай нам дали світлі
Не закриє тінь,
Щоб збулося заповітне
У Валентинів день!


У день святого Валентина
Ти мені так потрібна.
Як квітка потрібен бджолі,
Як Місяць потрібна Землі.
Не даєш ти мені зав'янути,
Засумувати і занудьгувати.
Ти мій цветик-семицветик,
Моя любов тобі привіт!


Моя красуня, рідна,
Дарую тобі букет квітів.
І привітання я присвячую,
Тобі, народженої як з снів.
Будь ти завжди такою чарівною,
Найніжнішої лілією, святий.
У день Валентина ти чудесна!
Повір, не знаю я інший.





Ти в передчутті очі закрий...
Сьогодні я, в день всіх Закоханих,
Скажу неголосно: «Так, я твій...
Тобою навіки підкорений».
Ти бережи, терпи мене,
По суті, я ще хлопчисько.
Але я готовий бути для тебе
Ким хочеш. Ти моя маленька!


Вітаю з днем закоханих, мила!
І хочу, щоб в цей зимовий вечір
Ти здавалася самою счастливою!
Нехай опустяться тобі на плечі
Разом зі сніжинками любов до тебе моя
Адже ти в житті найкрасивіша,
Адже ти в житті найбажаніша.
Любов моя до тебе лише первозданна.
Я тебе снів створив, кохана.
І сподіваюся на твою прихильність.
Так прийми ж ти, моя неповторна
Повні надії вітання!


Я прийшов до тебе з обличчям невинним,
Мнучи в руках букет з троянд,
Щоб у День Святого Валентина
Розповісти тобі такий прогноз:
Бачу я, що бути нам разом вічно,
Що любити один одного без перешкод!
Тому я щасливий безмежно!
Тому я так сьогодні радий!


Я не романтик і не Валентин,
Але для тебе готовий на все, що хочеш!
Готовий дарувати тобі завжди квіти!
І бути з тобою поруч вдень і вночі!
Любити тебе, від бід оберігати,
Щоб не потребувала ти ні в чому на світі!
І в майбутньому – хочу з тобою жити,
І щоб у нас потім народилися діти!


Так багато слів та привітань
Тобі хочеться сказати!
Мені так приємно в день закоханих
Тебе, малятко, вітати!
Живи, рідна, довго-довго,
Поки зі мною ти, мені — удача!
Тебе одну я люблю тільки
Сильніше за всіх! А як інакше?


Нехай сьогодні дужчає мороз,
На душі все одно весна!
Подарую букет з троянд,
Дівчині, що сумує одна...
У Валентинів прекрасний день,
Я тихенько двері отворю, і скажу,
Люба, повір
Я тебе більше життя люблю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий