Авторские куклы  ручной работы

суббота, 1 октября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Чоловікові у віршах

Знову снігом все вкрите,
І морозець за вікном!
Все погане позабуте,
І поспішає веселощі в будинок!
Ллються пісні за столами,
І шампанське рікою!
Нехай буде щастя з нами!
З Новим роком, дорогий!


Не намагайся, не шукай
Мені на Новий рік подарунок -
У мене і так штучок
Багато всяких різних марок.
Я, мій чоловік, воліла
Бачитися з тобою частіше.
Відклади вікенд справи,
І моє життя стане солодшим!


Немає тебе прекрасніше на світі,
Ти дорогий мій чоловік!
Рік Новий святкує планета:
Застілля, ялинки феєрверк...
Улюблений чоловік, моя опора,
Здобувач і глава сім'ї,
Своєї мрії досягнемо скоро,
Рука об руку я і ти.


З Новим роком вітаю чоловіка
Знаєш, що тобі я бажаю?
Відпочивав ти, щоб на Кіпрі,
Їздив на машині - джипі.
Що б міг витратити зарплату
На запчастини і футбол.
Щоб хокей дивився частіше,
Баскетбол та волейбол.
Ну, а я - твоя дружина,
Буду ласкавою господинею,
Пироги пекти млинці,
Борщ варити для тебе, зайка!


За плечима стільки днів,
Що з тобою прожили ми.
І сьогодні, як і раніше,
Ми один в одного закохані.
Нехай погане все піде
Сніжної зимової пеленою,
Ну а в майбутньому ми будемо
Щасливі завжди з тобою.
Самий кращий у світі чоловік-
Пристрасть моя і кращий друг!
З Новим роком! Дорогий!
Мій найулюбленіший чоловік!
У наступаючому році
Побажаю, щоб я
Ставала лише кохані,
Адже я так люблю тебе!


Новий рік на поріг!
Вітаю, чоловіче!
Щастя багато, грошей теж,
Що б ти їздив на Порше,
Мене в шопінг відпускав,
І на шубку грошей дав.
Ну, а я тобі за це,
Приготувала б котлети,
Налила чарку горілки,
Спати в ліжечко поклала.
Ніжно, пристрасно цілувала,
Пестила і плекала.
Любий, тебе люблю,
Цілу в лысинку твою.





Ми знову разом Новий рік зустрічаємо,
І повен дім подарунків і чудес.
Ми часу політ не помічаємо,
Наш шлюб - благословення небес.
Тобі, коханий, я бажаю щастя,
Міцного здоров'я, спокою і добра.
Нехай неприємності трапляються не часто,
І серце гріє сміхом дітвора.


Новий рік стукає у будинок,
І ялинка світиться чарівними вогнями
Не знаю, що ж чекає потім...
Сьогодні хай палають почуття між нами.
Мій чоловік коханий, щастя я бажаю,
Нехай у серці буде і в мороз весна,
Щоб збувалося все, про що мрієш,
З любов'ю вітаю! Твоя дружина.

Комментариев нет:

Отправить комментарий