Авторские куклы  ручной работы

четверг, 26 января 2017 г.

Поздоровлення коханому з Днем Валентина - хлопцеві, чоловікові

Як щаслива, що я тебе люблю.
І, що ти ходиш десь поруч.
Але я тобі іноді просто лду
Своїм холодним, неприступним поглядом.
Я про кохання тобі не кажу -
Тобі любові моєї не треба.
Але Бога я знову дякую
За те, що ти живеш, і я тим рада.

***

У день святого Валентина
Зізнаюся: тебе люблю
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені. Дуже чекаю.

***

Забери мене в казковий світ,
Де я буду одна з тобою.
Ми влаштуємо там святковий бенкет,
Віддамося любові неземної.
Щоб бачити могла я твій лик
І стосуватися тебе рукою.
Дай мені щастя хоча б на мить,
Весь віддайся лише мені одній.
Подаруй мені свою любов.
Будь зі мною самим собою.
Ласкою душу зігрій мою.
Поринь у чари зі мною.

***

Ти мій герой!
Ти мій кумир!
Ти мій: до п'ят,
Ти мій: до дірок!
Ти мій до х: хромових чобіт
Ти Аполлон,
Ти Зевс,
Ти Бог!
Я за тебе в хату, пожежа,
Залишу електрокар.
І якщо треба, в курені,
Я буду щаслива вже.
Я буду за тебе небо
Дякувати день з дня!

***

Я так люблю дивитися в твої очі.
Погляд їх так лагідно, так небезпечний.
То радісний він, збентежений іноді,
То раптом суворий, але такий прекрасний...
Немає волосся твоїх ніжніше
І рук пленящих кожен раз.
З тобою я стаю добрішим,
З тобою мені дорога кожна година.
Немає дівчини тебе миліше.
І меркне краса часом.
Коли ти поруч, немає ріднішої
Тебе і твоїх дивних очей.

***

Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем поважного Валентина.
Він закоханим надію давав,
Таємним шлюбом сполучав.
І загинув за закоханих. За нас.
Його подвиг ми шануємо і зараз.

***

З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.

***

 Це свято надії, любові.
Валентинки - як снігурі,
Красногрудые птиці зими,
Нам несуть приближенье весни
І надію закоханим серцям.
В цей день шлях відкритий чудес.
В цей день є можливість у відповідь
Почути або "так", або "ні".
Мій улюблений, я в цей день рада
Знову визнати, наші почуття - нагорода.
Не нагорода, швидше сюрприз:
Серця наші любов'ю зажгись!

***

Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем найдобрішої Валентина.

***

Мій милий, ніжний, дорогий,
Мій найкращий і улюблений!
Мій ласкавий, такий рідний
І в житті так необхідний!
Дозволь сказати тобі, що я
Теплом душі твоїй зігріта,
І зірочка любові, горя,
Життя осяває дивним світлом!

***

Моя любов тебе берегла,
Коли далеко ти був, мій милий,
Моя любов тебе зустрічала,
Коли повернувся. Нехай чимало
Є попереду шляхів-доріг,
Турбот, бажань і тривог,
Але путеводною зіркою
Моя любов завжди з тобою!

***

День всіх закоханих
Ах, скільки б не дивився на вишень пелюстки
У горах, покритих дымкою туману, -
Не стомиться погляд!
І ти, як ті квіти.
І милуватися я тобою не втомлюся!

***

 Я вірю в чаклунство любові,
В її таємничу силу,
І в день святого Валентина
Тобі шлю свої імпульси

***

Не треба слів і зустрічей не треба
У заплавах чуттєвої весни,
А ось гляну разок - і добре,
Щоб довго-довго бачити сни.
В надійних таємниці не буду,
Признаньем пристрасним не парю,
Але знаю тільки - не забуду:
І ніколи не разлюблю!

***

Скажи мені, що тебе турбує,
Про що душа твоя болить?
Я всі тривоги заспокою,
Ти лише в очі мені подивись.
Відкрий мені свої серця таємниці,
Бути може, я знайду відповідь.
До тебе я прийшла не випадково,
І я врятую тебе від бід.
Повір мені, милий, я зумію
Тебе почути і зрозуміти.
Любові твоєї просити не смію,
Дозволь мені лише тебе обійняти.
І відразу смуток твоя зникне,
Пройде тривога і туга,
Тебе я витягну з безодні,
І стане життя твоя легка.
Ти тільки мені довірся, милий,
Тобою одним я лише живу,
Я — ангел твій невтомний!
Я — твоє щастя наяву.

***

Мені доля звеліла твоєю бути,
І не можна їй відповісти "Ні".
Я твоя, поки будеш мене любити
Один рік або тисячу років.
Я твоя, поки будеш мене чекати,
Поки будеш мені сумувати.
Я хочу тобі стільки себе віддати,
Стільки, скільки лише може бути!

***

Вітаю з Днем закоханих,
Упоенных, осяяних
Почуттями прекрасними,
Найбільш всевладними.
Дай вам Бог не розлучатися,
Вічним щастям насолоджуватися!

***

Я без тебе з пропащих пропаще,
Пил на дорозі, травинка зів'яла,
З некрасивейших - негарна,
Сама-сама нещаслива.
Дні без тебе — одне очікування,
Чекаю, немов перше в житті визнання.
Снігом стежка до ганку запорошена,
То забута тобою, то кинута...
Я без тебе з пропащих пропаще,
Не було минулого, є справжнє,
Ти в ньому один і молюся я в тривозі,
Щоб повертали тебе мені дороги.

***

Любов! Вона не просто слово,
Що може бути інших звучний.
Ти в ній не повториш іншого,
І сам не повторишся в ній!

***

Ти поруч, і все прекрасно:
І дощ, і холодний вітер.
Спасибі тобі, мій ясний,
За те, що ти є на світі.
Дякую за ці губи,
Спасибі за руки ці.
Спасибі тобі, мій коханий,
За те, що ти є на світі.
Ми поруч, але ж могли б
Один одного зовсім не зустріти...
Єдиний мій, спасибі
За те, що ти є на світі!

***

З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.
Смішна листівка коханому на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий