Авторские куклы  ручной работы

среда, 25 января 2017 г.

Побажання на День святого Валентина

Любительці мрій,
Спалює мости,
Моя листівка,
Я - за дверима:
І квіти.
#

↑33%↓з 3 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Я не забуду тебе ніколи,
Кожен день про тебе згадую,
Не повернути минулих казкових днів
І день розлуки зараз проклинаю.
А могло бути все інакше,
Потопали б в океані любові,
Але я розбив твоє серце не думав
За що рідна ти мене вибач...
#

↑33%↓з 3 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Немає волосся твоїх ніжніше
І рук пленящих кожен раз.
З тобою я стаю добрішим,
З тобою мені дорога кожна година.
Немає дівчини тебе миліше.
І меркне краса часом.
Коли ти поруч, немає ріднішої
Тебе і твоїх дивних очей.
#

↑25%↓з 4 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
До боротьби за справу Святого Валентина будь готовий!
#

↑20%↓з 5 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Є людина у якому все замикається при зустрічі -
Моя робота, життя, любов
І ось вже дощовий сніжний вечір,
В який з думками про нього ввійдеш.
Змиває все така негода
І щасливе життя, і гірку мою...
Я залишаюся наодинці з природою,
Але в думках все про нього сумую.
З тобою все замикається при зустрічі
Ти мій - у сні й наяву,
Але кожен рік, у певний вечір,
В твої очі як у дзеркало дивлюся
І нехай воно тьмянішими і тьмянішими,
І пилу шар на ньому все товщі і брудніше:
Була б я трішки сміливішою -
Була б я давно твоєї.
#

↑16%↓з 6 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Настане той вечір,
настане та мить
коли ліфчик перетвориться в ліфт.
ТОДІ МАМА В КОСМОС ПОЛЕТИТЬ.
#

↑12%↓з 8 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: МАСЯНЯ
В СМС-ку всю яскраву пристрасть
не вмістити. Але бажання
повторити піруети любові
дисплей нехай подарує сияньем
збуджених і зухвалих букв...
#

↑0%↓з 1 голосовОтправить 12 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Я шлю тобі з любов'ю SMS,
адже в серці моєму яскравий полонез
з пристрасті чудовою грає.
І ніжність мене просто заповнює,
ось тільки як тобі її швидше подарувати?
#

↑0%↓з 2 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Я люблю тебе дуже - дуже,
Для тебе зіркою стану вночі,
І зігрію днем, як промінь світла,
Для тебе живу в цьому світі...
#

↑0%↓з 1 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Автор: Тан Я
Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем найдобрішої Валентина.
#

↑0%↓з 1 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Я взуттям тебе,
як зухвалий серпантин,
грає кокетливо з горами,
і полум'я пристрасті тут же сміливо розпалю
чарівне і яскраве над нами.
Воно як сонце буде. ...Адже я йому допоможу
і доторкнусь до тебе своїми губами,
відчувши при цьому дивний жар,
лювовь-дорогу, оточену квітами,
і прошепочу «Ти кращий в світі дар,
реальність единящий всю з мріями...»
#

↑0%↓з 0 голосовОтправить 12 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Я ніжність вкладу в СМС-ку,
пристрастю полив, як глазур'ю,
і повір це привід вагомий-
прийти в будинок до мене з поцілунком!
#

↑0%↓з 0 голосовОтправить 12 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Ліаною витонченою
тебе взуттям
у пориві нестримної пристрасті
і прошепочу: «Я люблю...
Адже, повір, ти є,
милий, Щастя!»
Весною волшебною
стану твоєю-
надихає, яскравою, грайливою,
у якій любов, як соловей
заспіває нам свої мотиви.
#

↑0%↓з 0 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
В це свято тебе на танець
насмілюся я запросити
і відкину пихатість, глянець,
просто буду тебе любити
ненаигранно і щиро,
без флірту, а так, як є –
природно, але не фривольно –
так велить душі маніфест.
#

↑0%↓з 0 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Мої мрії порівняно з дійсністю,
даруєш мені ти яку,
здаються просто непоказними...
Змінюється світ адже любов'ю,
наповнюється новими фарбами –
соковитими, добрими, чистими
і звучаньем – безкрайньо-ласкавим
зі смаком солодкої полуниці.
Освідчення в коханні

Комментариев нет:

Отправить комментарий