Авторские куклы  ручной работы

четверг, 26 января 2017 г.

Поздоровлення коханому з 14 лютого

У День святого Валентина
Всі бажання гарні,
І коханому чоловікові
Я бажаю від душі:
Щоб пішла геть журба,
Щоб радість йшла ззовні,
І завжди була причина
Довести любов до мене! ©

У День святого Валентина
Обійму тебе, коханий,
Загляну в твої очі
І скажу: - Люблю тебе!

Хто придумав день такий?
Побажати хочу, рідна,
Щоб ти не розслаблявся,
В моїх обіймах прокидався! ©

Закоханих зустрічає Святий Валентин!
І дарує їм щастя земне!
Забувши, що на світі є багато чоловіків,
Я хочу бути тільки з тобою!
Ти кращий, ти самий коханий, ти мій!
Дихаю лише твоїм я диханням!
Ти потрібен мені так само, як сонце навесні!
Я чекаю лише з тобою побачення! ©

У часи святого Валентина
І в наш час правила прості:
Повинні бути жінка разом з чоловіком!
Ось так і ми єдині – я і ти,
І розлучити нас може тільки диво,
Яке не збудеться тепер;
Лише будь собою! А я з тобою буду,
І буде щастя нам! Коханий, вір! ©


Коханий, захисти мене від хуртовин,
Від розчарувань і розлук,
Щоб стало від кохання мені гаряче,
І поруч було вірне плече.
Нехай день закоханих триває цілий вік,
Ми будемо разом, назавжди, навіки.
Не розлучать снігу нас і дощі
Любов і щастя чекають нас попереду. ©

Люблю тебе за те, що поруч,
Люблю за те, що тільки мій.
Коли тебе пещу поглядом,
Тягнуся і тілом і душею.
Ти мій улюблений і бажаний,
Мені без тебе вже не жити.
Мій промінець світла довгоочікуваний
Всім серцем буду я любити! ©

Не сумуй якщо в серце закрався туга,
Якщо крутять перехожі раптом біля скроні,
Якщо немає ніяких для посмішки причин,
Пам'ятай – поруч з тобою Святий Валентин!
Мій улюблений, будь поряд зі мною завжди,
Стороною хай обминає біда, холоду,
Знаю точно – ми щастя побудуємо з тобою,
Поринаючи в роздолля любові неземної! ©

Подарую сердечко, подарую слова
Від яких голова йде обертом.
В цей День закоханих сердець,
Ти не залишишся холодним.
Так почуття трепетно зберігаючи,
Я знаю - немає сильніше вогню!
Будь завжди таким же пристрасним,
Адже любов завжди прекрасна! ©

Сьогодні день для нас особливий!
На щастя важлива причина –
Її коханий, знаємо обидва :
То – День Святого Валентина!
Нам важливо бути удвох і ближче,
Не знаючи горя і розлуки!
Люблю тебе! Люблю! Ти чуєш?!
Нехай мені заздрять подруги! ©
Прикольна відкритка коханому з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий