Авторские куклы  ручной работы

среда, 25 января 2017 г.

Поздоровлення з Днем святого Валентина

Любити - так королеву,
Красти - так мільйон,
А без королеви навіщо нам потрібен він!?
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Тепло зізнань,
радість відносин...
Все це дорого, і життя
цієї сенс...
Адже любов дарує
і захват, і натхнення,
і настрій відразу піднімає вгору.
Тепло посмішок, ніжних почуттів і озаренье.
прагнення один до одного і політ...
Ми з ними, вір, з тобою
все здолаємо,
адже сили нам сама любов тепер дає!
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Я буду ніжною, як шовк,
струмує по тілу,
і ніжно, милий, прошепочу:
«Давно хотіла тебе...»
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
Небезпечно почуттями граючи,
Ми обидва дивні вельми,
Вже дійшли до краю
І не зійшли з розуму.
І я бажання не приховую, -
Не знаю лише - чого ми чекаємо? -
Коли в кінці-кінців з тобою
З розуму ми все-таки підемо!..
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Ми любимо тих, хто нас не любить,
Ми губимо тих, хто в нас закоханий.
Не весело на світі жити.
Якщо серцю нема кого любити.
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Всім світло від посмішки твоєї
І тепло, навіть якщо зима.
Ти квітки польового ніжніше,
Але про це ти знаєш сама.
Лише з тобою відпочиває душа,
Не страшні ні тюрма, ні сума.
Весела, молода, гарна:
Але про це ти знаєш сама.
Одурманен твоєю красою,
В голові від неї гармидер,
І не треба мені в житті іншого.
Але про це ти знаєш сама!
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 09 Січ 2013 року
Хотіла б я стати краплею дощу,
Впавши, на твою долоню я.
Хотіла б стати теплому вітерцю,
Огорнувши, тебе собою я.
Хотіла б стати травичкою, листям,
Щоб ти чув шелест
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить 05 Січ 2013 року
Ось місто, як місто,
І люди, як люди, навколо,
Але свято приходить,
І все раптом змінюється.
На вулицях всюди
Мімози з лотків продають,
Чоловіки букети
Своїм милим дамам несуть.
Ах, це свято прийшов з весною,
Тепло і радість приніс з собою,
Запаліть свічки, шепніть знову
Зовсім трохи слів про кохання.
Знову повторювати ми
Готові, що краще вас немає.
І бачити в очах ваших
Щастя і радість у відповідь.
І знову чути голос
Той ніжний, коханий на століття:
-Спасибі, мій милий
І найрідніша людина!
Ах, це свято прийшов з весною,
Тепло і радість приніс з собою,
Запаліть свічки, шепніть знову
Зовсім трохи слів про кохання.
Не можна в цьому світі
Без свят нам жити, не можна!
Дарувати привітання
Улюбленим своїм друзям.
Нехай пройдуть роки,
Але завжди в цей день до нас знову
Повернеться любов
І хотіння вірші складати.
Ах, це свято прийшов з весною,
Тепло і радість приніс з собою,
Запаліть свічки, шепніть знову
Зовсім трохи слів про кохання.
Запаліть свічки, шепніть знову
Зовсім трохи слів про кохання.
#

↑50%↓з 2 голосовОтправить
В SMS зашифрую я ніжність,
і за текстом проллється тепло,
а разом з ним – восхищенье:
як з тобою ж мені пощастило!
#

↑33%↓з 6 голосовОтправить 12 Січ 2013 року
Автор: Таня Я
За нашу любов!
Нехай шумить розлуки негода,
Не буває у світі міцніше уз -
У палаці любові сама природа
Благословила вічний наш союз.
#

↑33%↓з 6 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
мау,няв,мур,мур,мур,
ти запам'ятай як я співав,
скільки зробив добрих справ,
як водив тебе в кіно,
але залишилося одне але:
Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ ЗАПАМ'ЯТАЙ І МЕНЕ ЗАВЖДИ ТИ ПАМ'ЯТАЙ!
#

↑33%↓з 6 голосовОтправить 22 Гру 2012 року
Автор: Юфрау Мурлі
Збери губки в бантик,..розслаб,.. розтягни в усмішці,.. розслаб, покажи губками качечку,..розслаб. Повторювати по 10 разів кожні 15 хвилин до мого приїзду. Це зарядка для поцілунків. Гарненько підготуйся. Я скоро приїду
#

↑28%↓з 7 голосовОтправить 05 Січ 2013 року
Автор: Андрій
Ти дуже ніжний, мій любий,
Коли мене ти обіймаєш,
Коли до себе ти притискаєш
І шепочеш: Я люблю тебе.
Хочу пригорнутися я сильніше
До твоїх плечей, твоїм губам,
Хочу відчути ще раз
Як відлітаю до небес...
Не йди, побудь зі мною!
Але ти поспішаєш.
І як завжди, сумую за тобою
Як ти мене покидаєш.
Але будить день, ти знову скажеш:
Моя ти левиця,а я твій.
Ось так на нас весна впливає,
Мій милий, ніжний і рідний.
#

↑33%↓з 3 голосовОтправить 12 Січ 2013 року
Автор: Наталі
Я в ці рядки вкладаю ласку,
мріючи злитися в жагучому поцілунку.
Давай же вночі повторимо з тобою ми казку,
А в СМС скажу «люблю Тебе я!»
#

↑33%↓з 3 голосовОтправить 31 Січня 2013 року
Автор: Таня Я.

Улюблена бажана моя,
З днем всіх закоханих вітаю я
Тебе: ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.
Святого Валентина вшановує Земля,
Планета від любові зійшла з розуму,
І я сходжу, бажаючи лише тебе.
Любов моя, рятуй мене скоріше!
Відкритка про кохання віршом на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий