Авторские куклы  ручной работы

среда, 25 января 2017 г.

Вірші до Дня святого Валентина: вітання з Днем всіх закоханих

Вірші до Дня святого Валентина:

***
Високим почуттям окрилений,
Колись в давні роки
Придумав хтось день закоханих,
Ніяк не відаючи тоді,
Що стане цей день коханим,
Бажаним святом у році,
Що Днем святого Валентина
Його з почтеньем назвуть.
Посмішки і квіти всюди,
У любові признанья знову і знову...
Так нехай для всіх станеться диво -
Нехай світом править лише любов!

***
Читай також:
День святого Валентина: подарунки коханому З Днем закоханих тебе вітаю,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.
Ти ангел мій, моє натхнення,
Моя муза; завжди і скрізь.
Без тебе я пропаду в забуття,
Не дихаючи, не живучи, не люблячи.

***
Нехай кожен новий день з тебе почнеться
І нехай закінчиться тобою,
Ти дуже дорогий мені, мій милий,
Ти для мене — весь земну кулю:
Ти моє сонце, його промінчик,
Місяць і м'який її світло,
Ти небо, хмари і дощик,
Ти вітер, море і світанок...
Ти є скрізь, у всьому незримо,
Завжди я дихаю лише тобою,
Так нехай завжди зі мною буде-
Наш світ, просочений мрією...

***
В день святого Валентина,
Так як свято це наш.
Вітаю і цілу
Багато, багато, багато разів!!!

***
Читай також:
Макіяж закоханих губ до Дня святого Валентина В день святого Валентина
Не можу стримати лавину
Одолевших мене почуттів,
Відкриваю таємний шлюз,
І любов моя прагне,
Пристрастю піниться, і мчить
До найкращою на Землі!
Чудовою! До тебе!!!

***
Зі святом закоханих
Поспішаю привітати Вас.
Побільше посміхатися
Вас в цей день прошу.

***
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем поважного Валентина.
Він закоханим надію давав,
Таємним шлюбом сполучав.
І загинув за закоханих. За нас.
Його подвиг ми шануємо і зараз.


***
В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З днем Святого Валентина
Вітаю я кохану!

***
Я вірю в чаклунство любові,
В її таємничу силу,
І в день святого Валентина
Тобі шлю свої імпульси.

***
Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем найдобрішої Валентина.

***
Улюблена бажана моя,
З днем всіх закоханих вітаю я
Тебе: ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.
Святого Валентина вшановує Земля,
Планета від любові зійшла з розуму,
І я сходжу, бажаючи лише тебе.
Любов моя, рятуй мене скоріше!

***
Нехай світить яскравіше сонце в небі,
Нехай райські птахи співають,
Хай будемо ми з тобою навіки,
Щоб довести свою любов!


***
Лише з тобою відпочиває душа,
Не страшні ні тюрма, ні сума.
Весела, молода, гарна:
Але про це ти знаєш сама.
Одурманен твоєю красою,
В голові від неї гармидер,
І не треба мені в житті іншого.
Але про це ти знаєш сама!

***
Бажаю неба глибини
І радості без краю,
Бажаю ніжності в любові,
В душі - кольорів квіт,
Нехай будуть ясними всі дні,
А життя - без тужіння!

***
Я в цей день прекрасний
Весь світ тобі дарую,
Так будь ти дуже щаслива, -
Від серця кажу -
Нехай життя твоє тече рікою,
Минаючи камені і пороги.
І нехай обходять стороною
Тебе печалі і тривоги.
Відкритка до Дня святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий