Авторские куклы  ручной работы

среда, 25 января 2017 г.

Побажання на 14 лютого

1

Любов! Вона не просто слово,
Що може бути інших звучний.
Ти в ній не повториш іншого,
І сам не повторишся в ній!

2

Я дуже люблю тебе...
Мені хочеться тебе обійняти,
Доторкнутися до тіла твого,
Але ти не можеш цього зрозуміти,
Адже ти не знаєш почуття мого.
Про, якщо б знав ти, як мені потрібно
Твоя увага, любов!
І як мені важко в цьому житті
Без ніжних, милих твоїх слів...

3

Як добре, що є ти в цьому світі!
Мені не страшні ні бурі, ні снігу.
Коханий мій, {Ім'я коханого},
Хочу бути з тобою завжди!

4

Вітаю з 14 Лютого!
І нехай цей день в променях сяючи,
В життя втілить твої мрії,
Я щиро тобі бажаю
Квітів, любові та краси!

5

Не живи понуро,
Не шкодуй, що було,
Не гадай, що буде,
Бережи, що є!
І хай щастя супутником
Залишиться на століття,
А поруч завжди буде
Кохана людина!

6

З тобою не любов, а горе,
Очей твоїх я боюся,
Вони у тебе як море,
А плавати я тільки вчуся!

7

Немає тепліше твоїх рук,
Немає світліше твоїх очей.
Нехай не буде розлук
І печалей у нас!

8

Бажаю щастя в цей день,
Тепла від усіх, хто буде поруч.
Усмішок світлих на обличчі
І сонячних променів на додачу!

9

Нехай столітті геть піде
І висохнуть моря,
Моя любов тебе знайде,
Коли прийде зоря.
Ти не сумуй, моя любов,
В країні далеких мрій,
До тебе повернуся, і будемо знову
З тобою серед яскравих зірок...

10

І молоді, і зрілі,
В саму любов закохані,
Всі з'єднуються
У пари окрилені.
І в тебе, кохана/дружина моя,
Я знову закохаюся.
В саму закохану
Пару перетворюся.
І сьогодні з святом
Я тебе привітаю!
Нехай сьогодні Валентин
У нашому будинку править!
Я тебе люблю

Комментариев нет:

Отправить комментарий