Авторские куклы  ручной работы

четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з днем святого Валентина коханій

Для тебе, моє ти щастя,
Я б в космос полетів.
Тільки от тебе залишити
На Землі б не хотів.
Для тебе, моя ти принадність,
Підкорив би океан.
Але одну тебе залишити?
Не такий я йолоп!
Я живу однією любов'ю.
Оціни пристрастей прибій!
Я тобі зізнаюся чесно:
Бути хочу завжди з тобою.
Подобається! 5 • Поділитись • Листівка
гарне освідчення в коханні
Я вас люблю, листя мені тихо шепоче.
Я вас люблю, мені вітер говорить.
Я вас люблю, і з кожним днем все міцніше.
Я вас люблю, хай бог мене простить.
Я вас люблю, і сонце яскравіше світить.
Я вас люблю, і радісніше жити.
Я вас люблю, і щиро, повірте.
Я вас люблю і не можу забути.
Подобається! 2 • Поділитись • Листівка
Вітання від коханого на день Святого Валентина
З Днем Святого Валентина!
Нехай же не проходять повз
Счастие, любов, посмішки,
Не трапляються помилки.

Я тебе люблю так пристрасно,
Як любити взагалі небезпечно,-
Здається, що разорвусь,
Коли до тебе я не прижмусь.

Будь красива, як завжди,
Здається мені іноді,
Що богиня ти, я – раб,
Нехай же вічно буде так!
© Подобається! 2 • Поділитись • Листівка
З Днем Святого Валентина!
Не проходь, дівчисько, повз.
Зверни увагу!
Мій стан
У книгах названо любов'ю, -
Шкоду несе воно здоров'ю:
І не їм я, і не сплю,
Погляд один у натовпі ловлю,-
Твій улюблений і рідний,
Погодься же бути зі мною.
Зі святом! Відповіді чекаю,
Бачу я тебе мрію.
© Подобається! 0 • Поділитись • Листівка
Я на коліні перед тобою,
Я за тебе хоч в жар, хоч у бій,
Чотирнадцяте лютого
Я перетворюю для тебе
Сподіваюся, у казку. Накритий стіл,
І за квітами паж пішов,
Ще один сюрприз готовий
Але, (це моя примха),
Його поки що прибережу.
Я без тебе жити не можу,
Так будь же щаслива, молю
І руку з серцем віддаю.
© Подобається! 0 • Поділитись • Листівка
Як символ святого почуття
Пишу три заповітних слова:
Я тебе люблю
І відповіді молю.
Подобається! 2 • Поділитись • Листівка
смс привітання коханої з днем святого Валентина

У день святого Валентина
Зізнаюся: тебе люблю
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені. Дуже чекаю.
Подобається! 5 • Поділитись • Листівка
смс для коханої

Місяць самотньо дивиться у вікно
Мені без тебе в цьому житті темно
Ти сонечко ясне в житті моєму
Напиши смс і мені стане тепліше
Подобається! 6 • Поділитись • Листівка
Сьогодні свято дорога, хочу зізнатися, я в любові.
Я так люблю тебе, рідна, я можу в жертву принести:
Себе, улюблені мені речі, свій побут, все те, що є навколо мене,
І мені не шкода, адже я знаю, що головне - не втратити тебе.
Подобається! 8 • Поділитись • Листівка
Ти душі моєї принцеса, серцем пануєш моїм.
У цей день, признайся чесно, що тобою я любимо!
Подобається! 2 • Поділитись • Листівка
Валентинка коханій

Комментариев нет:

Отправить комментарий