Авторские куклы  ручной работы

четверг, 5 декабря 2019 г.

Привітання з Новим роком мамі 2020

Мила, рідна, Мама! Вітаємо з Новим роком! Будь завжди здорова, благ тобі і великого везіння. Ти у нас найкраща, і нехай новорічна ніч подарує тобі радість і виконає всі твої бажання, а ми якщо треба допоможемо) Нехай Новий рік буде світлим і радісним, а мрії здійснюються легко. Ти найпрекрасніша і красива!

***

З новим роком, дорога Мамочка! Нехай тобі щастить у справах, ангел охоронець завжди за тобою доглядає, а хвилювання і нещастя обходять стороною. Бажаю, щоб життя радувала, а сльози завжди були сльозами щастя!

***

Моя мила мамуля, ти найближча мені людина! Сьогодні вітаю тебе з Новим роком! Нехай новий рік пройде під знаком щастя і удачі, а любов осяває твій шлях на роки вперед. Бажаю, щоб цей новий рік запам'ятався на довго, а чудеса стануть звичайною справою.

***

З новим роком, моя рідна Мама! Нехай в новому році ти будеш найщасливішою, тривоги тебе не турбували, а життя завжди була наповнена світлом. Я дуже тебе люблю, Мама!

***

Бажаю тобі щасливої ​​залишатися,
Бути в собі впевненою і частіше посміхатися,
Розквітати, як троянда і улюбленої бути,
У році цьому новому мені любов дарувати.

Тебе я обожнюю, матуся, моя
Ці привітання сьогодні для тебе.
З новим тебе роком, не знай зовсім проблем,
Більше нехай буде приємних змін!

***

Новий нехай весело почнеться,
Нехай тобі удача посміхнеться,
Все погане в старому році залишиться,
А удачі жити з тобою сподобатися.

Нехай в холоду тебе любов зігріває,
Нехай в новому році успіх супроводжує,
Приймай, мама, мої вітання,
Всіх благ тобі і в новорічну ніч веселощів!

***

Нехай на ялинці новорічної будуть вогники горіти,
Я добра тобі бажаю, і від щастя пташкою співати.
Нехай успіх до тебе примчиться і удача поспішить
У році новому тобі, мама, це ж не зашкодить.

Будь квітучої і талановитої і сім'ю сильніше люби,
Нам своє увагу, мама, частіше ти даруй.
Я тебе адже вітаю від щирого серця,
Прийняти привітання ці поспішає!

***

Бажаю приємного нового року,
Нехай на душі панує хороша погода
І виповнюється будь бажання,
Бажаю добра, бажаю розуміння.

Достатку тобі, щастя, приємних змін,
Веселого нового року,
Живи, мама, не знаючи проблем,
Я тебе обожнюю!

***

Ти мама сама незвичайна,
Ти мудра і сучасна,
Вмієш підбадьорити і підтримати.
З тобою мені подобається свій день почати.

Тебе я з новим роком вітаю,
Чарівної бути тобі бажаю.
Ти хорошою, моя мамуля, кожен день,
І на душі нехай взимку цвіте бузок!

***

Нехай у тебе завжди все вдається,
Нехай удача тобі усміхнеться,
Моя мамуля, ти незвичайна,
Ти стильна, модна, сучасна.

Ти келих з шампанським підніми,
І желанье швидко загадай,
Нехай в новий рік мрії збуваються,
А життя буде ніби рай!

***

Нехай сніг місто в казку перетворить,
Нехай тобі у всьому щастить,
Папа нехай тебе на руках буде носити,
Нехай тобі вдається найщасливішою бути.

Я тебе, мама, з новим роком вітаю,
Брати від життя краще зараз я побажаю,
Під бій курантів поспішай желанье загадати,
Тільки татові про нього не забудь розповісти!

***

Настає новий рік, і до столу поспішає народ,
Ми з тобою не виняток,
Любимо свято без сумніву.
Я тобі добра бажаю, мамуля, тебе вітаю.

Приймай же мій привіт,
Тебе рідніше в життя немає.
Нехай рік пройде вдало класно,
Моя ти мама не даремно, тебе я обожнюю,
Ще раз вітаю!

***

Бажаю святкового настрою,
Бажаю відзначати вдало новий рік,
Нехай він пройде дуже захоплююче,
Нехай буде менше у тебе клопоту.

Добра тобі, мамуля, і багатства,
По дрібницях, прошу тебе, не переживай,
Тобі успіху я в усьому бажаю,
Привіт мій самий сніжний приймай.

Нехай тато цінує всі твої старання,
Я теж їх вмію оцінити,
Чи не втомлюйся і частіше розслаблюйся,
Нехай дід Мороз подарунки буде всім дарувати!

З новим роком Мамі Вірші
Нове життя настає зараз у тебе!
З кожною миттю стає краще.
Від душі даруємо тобі ці приготовані подарунки!
Нехай твоє життя завжди буде незабутньою, яскравою!
Хоч швидкоплинно пролітають в житті року!
Нашої дорогоцінної, прекрасною мамою
Ти будеш завжди!

***

Ми вітаємо мамусю рідну!
У цю, блискучу вогнями,
Новорічну ніч!
Нехай всі негаразди підуть назавжди,
А душею будь завжди молода!
Не забувай, що ми всі тебе любимо.
Як ти ростила, нас, повік не забудем!

***

З Новим роком привітати поспішаємо!
Міцного здоров'я тобі побажаємо.
І все прекрасне тобі віддаємо.
Хай щастя постійно приходить в твій будинок!

***

Бій курантів скоро зазвучить!
Ми поспішаємо прочитати привітання.
Найкращою, коханої, рідної,
Нашої улюбленої, матінці дорогий!
А побажати в цей час ми хочемо:
Найкращі роки прожити.
І здоров'я багато отримати!
Ніколи не сумувати.
Більше грошей отримувати.

***

У цей вечір новорічний.
Всі ми дружно зібралися!
І тобі мама мила, прекрасна, кохана
Нові щасливі дні
Ми поспішаємо подарувати!
І під ялинкою новорічній, побажаємо.
Купу подарунків отримати!
Нехай наша любов тебе завжди гріє і оберігає.
І від зневіри і смутку рятує!

***

Матусю, рідну,
З новорічним святом вітаю!
Побажаю жити і здоров'я все більше зміцнювати.
за
Картинки і Листівки з Новим Роком 2020 року - Завантажити

Комментариев нет:

Отправить комментарий