Авторские куклы  ручной работы

четверг, 5 декабря 2019 г.

Привітання з Новим роком 2020 татові

Найкращого і доброго тата вітаю з Новим наступаючим роком! Побажаю тобі мій найулюбленіший татко дуже довгих років життя, відмінного здоров'я і величезну зарплату, щоб відтягувала кишеню до статі. Бажаю тобі, щоб мама не бурчала на тебе, а тільки гладила, цілувала, і їсти на стіл подавала. Нехай цей наступаючий новий рік в нашому житті принесе тільки щастя, успіхи і радість нашій дружній родині!

***

Мій кращий тато на землі, що побажати тобі не знаю, але знаю точно, щоб жити на світі тобі довго і щасливо можу сказати тобі зараз. Нехай новий рік стукає до нас у двері і казку щастя принесе, здоров'я ціле корито і річку пінного вина у нашого домашнього ганку він розіллє. Нехай в цей рік ще сильніше ми будемо дорожити тобою! Нехай цей новий рік тобі подарує цілий город посмішок щастя і турбот, веселощів гучного і солодких страв на наш домашній святковий стіл він принесе!

***

Коханий мій папулечка, новий рік вже стукає в двері, і я поспішаю привітати тебе з цим святом. Хочу побажати тобі, щоб весь рік у тебе залишалося таке ж відмінний настрій, як в ці святкові дні. Хочу, щоб ти був живий, здоровий і завжди поруч. Вітаю тебе з новим роком мій дорогий тато!

***

Кращого тата на нашій планеті вітають його щасливі діти! З новим роком наш батько, ти для нас всьому приклад, щоб жив ти довго, багато бажаємо від душі ми тобі часто. А ось зараз в новий рік побажаємо ми тобі менше турбот і клопоту!

***

Наш тато, з новим роком, рідний і улюблений! Нехай завжди долею ти будеш, зберігаємо і удачею, яка завжди буде знати, де тебе шукати!

***

Мій улюблений тато, прийми привітання з Новим роком від твоєї дочки! Спасибі тобі за все хороше, що ти для мене зробив, робиш і будеш робити. Спасибі за життя, спасибі за поради і виховання, за доброту і турботу. Я бажаю тобі здоров'я, успіхів у всьому. Вітаю тебе з новим роком, я тебе дуже люблю і міцно цілую!

***

Дорогий і гаряче улюблений наш тато! Вітаємо з новим роком і бажаємо, щоб не тільки цей наступаючий рік, але і все життя складалася з добрих і щасливих хвилин, а гіркі образи і провали в житті ніколи до тебе не приходили. Зі святом і торжеством наш тато!

***

Найулюбленіший татко! Вітаю з Новим роком і бажаю, щоб ти залишався завжди молодим духом, мав здоровим тілом, і бажання до пригод і радощів в житті ніколи тебе не покидало. Я рада, що мій батько саме ти, і за це дякую свою долю. Спасибі, що ти є у мене і зі святом мій найкращий тато на світі!

***

Дорогий татко, по життю ти мені друг, кращий порадник, опора. У новий рік хочу побажати тобі обов'язково довголіття, міцного богатирського здоров'я. Нехай завжди з тобою будуть йти по життю три вірні подруги: віра, надія і любов. Зі святом мій відмінний тато!

***

Хочемо, привітати тебе, наш тато з новим роком! Зараз, ми твої діти вже дорослі, і ти виховав нас хорошими людьми, тому нехай доля тебе нагородить найміцнішим і сильним здоров'ям і як мінімум ще сотнею років життя. Нехай наша турбота про тебе не має кордонів і обсягів, з новим роком наш батько!

***

З новим роком! Вітаємо!
Тільки тобі довгих років!
Щастя, настрою бажаємо!
Новий рік шле тобі привіт!
З новим роком вітаю!
Тільки довгих років тобі бажаю!
Нехай обійдуть стороною негаразди!
Побільше до близьких турботи!

Усе найкраще в цей день!
Світ в казку поринає!
Це подобається дуже!
Життя нова починається!

***

Забудь печалі і негаразди,
Віддайся хвилині щастя,
Чи не помітиш, як пролетять роки,
Підуть в сторону негоди.

У свято світлий,
В чудовий день.
Дивлячись на сніг білий,
Забувай про лінь.

Відчуй себе дитиною.
Як в дитинстві: пограй в сніжки.
Стрибай через замети хмарою,
Бігай просто по доріжці.

Новий рік - ось він приходить!
Мандарини, ялинка, подарунки.
В серці місце знаходять
Веселі і сміливі ремарки.

Поздоровлення глава сім'ї
Починай приймати!
Нехай життя пройде в любові,
Близьких частіше потрібно обіймати!

Батько. Звучить гордо!
Ти єдиний такий!
Відчуваю себе завжди бадьоро!
Ти призначений долею!

Спасибі за все, любимо!
Щиро вітаємо!
Про тебе строго не судимий.
Лише надію вселяємо!

***

Я згадую своє дитинство.
Дім. Родина, сім'я. Звичайно ж, батько.
І сльози щастя від того,
Який же у мене він молодець.

Глава сім'ї. Він все вирішує.
Життя не бачить без сім'ї.
Рідко відпочинок собі дозволяє.
Приходить додому ближче до семи.

Він не просто тато. Він батько мій!
Я вдячна йому за виховання.
Я щаслива, коли приходжу додому.
Люблю, коли приділяє увагу.

Він неповторний. Такого не знайти.
Турботливого, люблячого. Так.
Він допомагає по вірному шляху піти.
У важку хвилину допоможе завжди.

Я до тебе звертаюся, татусь!
Я люблю тебе, щастя бажаю.
Подивися, я росту, твоя дочуля.
У ляльки вже не граю.

Ось уже залишився останній рік,
Скоро випускний.
Нічого, з вами буде кіт.
А Мені не доведеться бути однією.

Доросле життя мене чекає.
Так, труднощі чекають.
Але Потрібно йти тільки вперед.
Розумні люди на місці не стоять.

Ось воно дитинство пройшло.
Роки невблаганно пролетіли.
пл
Красиві листівки з Новим Роком 2020 Щура

Комментариев нет:

Отправить комментарий