Авторские куклы  ручной работы

четверг, 5 декабря 2019 г.

Привітання з Новим роком батькам 2020

Милі і дорогі батьки! З новим роком вас! Бажаю вам не хворіти, залишатися завжди молодими душею, і щоб будинок ваш був затишним і теплим, а в ньому завжди лунав сміх! Щоб по сусідству жили щастя, радість і любов!

***

Рідні наші, мама і тато! Хочемо привітати вас з Новим роком! Душевного тепла вам і більше яскравих моментів в житті! Нехай майбутній рік виконає все, що було загадане раніше! Ми вас любимо і цінуємо!

***

Рідні мама і тато !!!! Бажаю, щоб у Новому році завжди вам супроводжувала удача, щоб здоров'я міцніло, а неприємності обходили стороною!

***

Дорогий татко! Хочу привітати тебе з Новим роком! І побажати тобі життя яскравою, як новорічні гірлянди і здоров'я міцного, як тріскучий мороз! Щоб чари і казка були завжди в твоєму житті!

***

Мамочка! Ти як різдвяний ангел ... завжди приносиш радість і тепло! Бажаю, щоб у Новому році тебе оточували тільки такі ж добрі і чесні люди, як і ти! Щоб життя було як новорічна ялинка - яскрава, що приносить радість і веселощі.

Поздоровлення вірші з Новим роком батькам
Нехай цей рік щасливіше стати допоможе
І понесе всі біди і негоди,
Батьки, рідні, вітаю,
Бажаю вам я дуже багато щастя.

Нехай грошей буде багато мов снігу
І теплі слова зігріють в холоди.
Душевності, здоров'я, привабливості,
Любові на довгі, довгі роки!

***

Нехай будинок повною чашею залишається,
Нехай вам щасливими бути доведеться,
Вас, батьки, з Новим роком вітаю,
Здоровими і сильними бути вам побажаю.

Свято відзначайте, частіше відпочивайте,
І всі образи швидше забувайте,
Для вас всі побажання, вас адже краще немає,
Ви швидше прийміть мій великий привіт!

***

Нехай дід Мороз з подарунками прийде,
Нехай вас достаток у всьому чекає,
Здоров'я ваше буде тільки зміцнюватися,
Бажаю вам з хворобами розлучитися.

Ще бажаю вірити в чудеса,
Дивитися частіше, мої рідні, в небеса.
З новим роком, мама і татусь,
Привітати зі святом сьогодні поспішаю я!

***

Нехай сніг на вулиці красиво закрутить,
Нехай зірочка на ялинці горить,
Нехай пахне смачно на столі салат,
Вас з новим роком я привітати радий.

Бажаю багатіти, любити, творити,
Бажаю вам більш вдалим бути.
Для вас всі ці привітання,
Люблю я вас, і в цьому немає сумніву!

***

Батьки, прийміть побажання,
Бажаю вам безбідного існування.
Ще бажаю частіше посміхатися,
З мрією своєю ніколи не розлучатися.

Бажаю приймати всі привітання,
Ви кращі і в цьому немає сумніву,
Нехай дід Мороз вам щастя принесе,
А все погане подалі понесе!

***

Бажаю весело весь рік вам провести,
Удачу скоріше придбати,
Везіння від себе не відпускати,
І привітання ці приймати.

Вас з новим роком від душі я вітаю,
Чи не сварити зараз вам побажаю.
Батьки, прийміть моє вітання,
Він новорічний, краще його немає!

***

Нехай свято вам підніме настрій,
Бажаю процвітання і веселощів.
Бажаю вам усмішок і успіху,
Бажаю дуже багато-багато сміху.

Нехай цей рік принесе вам стабільність.
Нехай сварки старі рік з собою забере.
Батьки, ви кращі, я знаю,
Нехай вам завжди і в усьому щастить!

***

Нехай в квартирі пахне мандаринами
І на кухні м'ясо запікається.
Нехай олів'є буде дуже смачним
І вся родина за столом збирається.

Новий рік свято адже сімейний,
Давайте буде його разом відзначати.
Я вас, батьки, з любов'ю вітаю,
Бажаю ніколи не сумувати!

***

Нехай дід Мороз з подарунками прийде,
Нехай грошей він мішок вам принесе,
Ще подарує вам здоров'я два мішка,
І принесе чарівного сніжку,

Який все бажання виконує,
Нехай вас успіх завжди супроводжує.
Батьки, вас вітаю я,
З новим роком, ми найкраща сім'я!

***

Бажаю ніколи вам не старіти.
Впевнено в майбутнє дивитися,
Під бій курантів всім желанье загадати,
Веселими бути ніколи не сумувати.

Батьками кращими ви залишайтеся,
У році новому ви ні краплі не міняються.
Люблю я вас такими, якими ви є
І ці привітання в вашу честь!

Дорогим батькам на Новий рік
Новий рік - найзагадковіший і незвичайне свято, бо разом з ним знову серця людей наповнюються чарами, хочеться знову вірити в казки. Великий цей день відмінна можливість ще раз відчути себе дітьми. Цього часто так не вистачає! Сім'я, я бажаю, щоб в цей Новий рік все змінилося в кращу сторону! Я хочу присвятити цій події вірш!

***

Подивіться. Вже Новий рік!
Скільки було моментів і турбот!
Зараз ми разом. І це головне.
Сім'я - це річ кумедна.
У цей Новий рік я урочисто оголошую,
Що всіх вас щиро вітаю.
Я хочу, щоб ближче ми були.
Теплоту і любов в нашому будинку зберігали.
Пізно ввечері один одному Ви телефонуєте!
Свої почуття, не соромлячись, говорите!
Я багато чого не прошу. Просто любові і уваги!
Доброти, сердечності і взаєморозуміння!

***

Ви озирніться! Всі люди навколо затиснуті, пихаті.
І, що прикро: вони не справні!
До чого я говорю всю цю промову?
А до того, що сімейні відносини потрібно берегти!
Підтримувати зв'язок, спілкуватися, зустрічатися!
Один одному в очі завжди посміхатися!
Родина, сім'я! Я хочу, щоб Ви один одного цінували!
Всі щасливі моменти не забули!
У цей Новий г
Листівки з Новим роком Дітям 2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий