Авторские куклы  ручной работы

пятница, 18 марта 2016 г.

Смс-привітання з Великоднем

Бережи тебе Христос
Від всякого негоди,
Від злого мови,
Від болю, від недуги,
Від розумного ворога,
Від дріб'язкового одного,
І дай тобі Господь,
Якщо це в Його владі,
Здоров'я, довгих років,
Кохання і знову щастя!

***

Читай також: Привітання з Великоднем у віршах

Христос воскрес! Христос воскрес!
Сяє сонечко з небес!
Зазеленів вже темний ліс,
Христос воістину воскрес!

Прийшла весна – пора чудес,
Дзюрчить джерело – Христос воскрес!
Світліше в світі немає словес –
Воістину Христос воскрес!

Знову прийшла весна. Зараз
Життя знову стала світлою казкою:
З Христовим Воскресінням вас,
З великої і прекрасної Великоднем!

***

Прости сьогодні всіх людей,
Хто кривдив і підводив!
Сьогодні найкращий день з днів –
Його Господь нам подарував.

***

Читай також: Глазур для великодніх пасок: ТОП-5 рецептів

Сьогодні Великдень. Так нехай
Мрії збудуться твої.
І робити не забувай
Вчинки добрі свої!

Задзвонять дзвони весняні,
І надії у нас прокинулися знову.
Пасха – це свято Воскресіння.
Нехай воскреснуть Віра і Любов!

У великодній день, такий прозорий
Я від душі бажаю вам
Здоров'я, радості, удачі,
Щоб далося вам по справах!

***

Щоб все збулося, про що мріяли,
Сьогодні на вустах
Лише мови з добрими словами
І ім'я господа Христа!

Смс-привітання з Великоднем сестрі:

Моя сестричка мила,
Ти у мене кохана.
Я з Великоднем вітаю,
Добра тобі бажаю.

Щоб ти була красивою,
Веселою і щасливою.
Везіння, добрих осіб
І світу без кордонів!

Привітання з Великоднем мамі:

Читай також: Що приготувати на Великдень: ТОП-5 рецептів м'ясних страв

Христос воскрес! Сьогодні Великдень.
Рідна ненька моя,
Нехай буде життя схоже на казку,
Бажаю щиро, люблячи!

Нехай настане везіння
І радість в життя твою увійде,
Нехай тепло на серці стане –
Не тільки на Великдень, цілий рік!

З Великоднем, мамочко моя,
Вітаю я тебе.
Щастя буде – через край,
Тільки ти не забувай

Частіше посміхатись,
В житті не здаватися.
Самої будь красивою,
І завжди щасливою!
Відкритка вітання на Пасху

Комментариев нет:

Отправить комментарий