Авторские куклы  ручной работы

пятница, 18 марта 2016 г.

Привітання з Великоднем у віршах

Розкажуть птиці, річка і ліс:
Сьогодні свято! Христос Воскрес!
Лине пісня увись, до небес:
Світлий свято! Христос Воскрес!
Нам світять зірки, морок зник.
Сьогодні свято! Христос Воскрес!
Чудесней казок і всіх чудес
Світлий свято! Христос Воскрес!

***
Христос Воскрес!
Сьогодні яскравіше світить сонце,
Сильніший вітер б'є в віконце,
І крик мчить до небес:
Христос воістину Воскрес!
***
Великдень настала,
Радість охопила:
Ісус коханий,
Отстрадав, воскрес.
Вітаю з ласкою
З божественною Великоднем –
Святом прекрасним,
Дивом з Чудес!

Читай також: Великодні рецепти: ТОП-5 домашньої буженини

***
Вас вітаємо:
“Христос воскрес!“
Добра бажаємо,
Великих чудес!
Щоб з Богом в серці
Світліше жилося,
Він знову з нами –
Христос Воскрес!
***
Великдень – найкраще свято!
Великдень – краще іменин!
В цей день святий Спаситель,
Ісус, мій покровитель,
Сильний воїн, неба житель
Всіх нас примирив з Богом!

Читай також: Ванільна паска з мигдалем і цукатами від Юлії Висоцької

***
Прокинулася я і чую —
Весна стукає у вікно!
Крапель несеться з даху,
Скрізь світло-світло!
І здається — не птахи,
А Ангели летять.
Про те, що скоро Великдень,
Вони нам сповістять!

Привітання з Великоднем у віршах братові

Тобі бажаю, братик мій,
Щоб в це свято ти святий
Особливих ласк здобув,
І ніколи не сумував.

Нехай Господь винагородить,
Щоб став багатий і знаменитий.
Бажаю щастя я сповна,
Нехай в душі цвіте весна!

Читай також: Великодні рецепти: ТОП-5 яєць заливних

Привітання з Великоднем у віршах бабусі

Зі світлим святом великодніх
Тебе сьогодні поздоровляю,
Нехай буде сусальним золотом
Покрита життя твоє, бажаю

Рідна бабуся, здоров'я,
І ніколи не сумувати!
Нехай буде сповнений світ любов'ю!
Тобі бажаю процвітати.

Привітання з Великоднем у віршах доньці

Моя донька люба,
Тебе з Великоднем вітаю!
Сам Христос нам наказав,
Всім залишити купу справ,

Хай успіхів буде море,
І не буде в житті горя.
Я бажаю радості,
І добра, і солодощі!

Привітання з Великоднем у віршах сестрі

Бажаю Великдень я сестрі
Удачі нескінченною,
Нехай горить печаль в багатті,
А радість буде вічною.

Нехай цієї Пасхи благодать
Ти в життя свою пускаєш,
Бажаю я не сумувати.
Ти найкраща – ти знаєш.

Читай також: паску: Секрети випічки

Привітання з Великоднем у віршах другові

Тебе, друже, вітаю –
До нас Великдень світла прийшла!
Здоров'я міцного бажаю,
Подруга вірною щоб була.

Веселощів, радості і сміху,
Поменше життєвих турбот.
І нереального успіху!
Нехай у всьому тобі щастить!
Привітання з Великоднем у віршах подрузі
Ми дружимо багато років з тобою,
Подруга люба,
У Великодній день, і в годину святий,
Я від душі бажаю

Нехай збуваються всі мрії,
Нехай буде багато краси.
Нехай дарує життя тобі квіти
І менше буде суєти!
Вітальна картинка з Пасхою

Комментариев нет:

Отправить комментарий