Авторские куклы  ручной работы

среда, 25 ноября 2020 г.

Привітання з Новим Роком коханій 2021

 Для тебе, моєї любимка, побажання щастя і успіху, яскравості миттєвостей життя і натхнення! Пам'ятай про те, що я завжди поруч, завжди підтримаю, оберегу, поцілую і подарую позитив! Нехай у Новому Році у тебе все буде прекрасно - і вдома, і в справах, і на душі! рейтинг: ↑ 34 ↓


Серед сніжинок прекрасних

У небі кружляє Новий Рік.

Я хочу подарувати тобі ласку,

Уберегти від печалей, негараздів.

Для тебе не шкода слів добрих,

В Новий Рік я хочу побажати

Залишатися щасливою і бадьорою,

І мене з посмішкою зустрічати! ↑ 40 ↓


Ти моя кохана, моя обраниця! Ти найдорожча і важлива для мене! З Новим Роком тебе, з новим щастям! Вітаю від щирого серця! Цілу! ↑ 35 ↓


З Новим Роком, моя половинка!

Нехай розтануть на серце все крижинки

Приймай від душі привітання,

Я бажаю в житті насолоди! ↑ 30 ↓


Нехай почуття, нас не покидаючи,

Лише стають сильніше!

Найулюбленіша, рідна,

Будь ще прекрасніше і миліше!

Нехай тебе щастя знайде,

Ласкою зігріє природа,

І щастя з удачею прийдуть,

Порадують своєю турботою! ↑ 45 ↓


Тобі я, солодка, бажаю -

Нехай радість буде щогодини!

Я про твою любов мрію,

Хай щастя ласкою гріє нас! ↑ 37 ↓


Свій подарунок для тебе

Я під ялинку покладу,

І з любов'ю твоє ім'я

На обгортці вкажу -

Нетерпінням палаючи,

Ти подарунок розвернеш,

І дізнаєшся, як люблю я!

Тебе краще не знайдеш! ↑ 38 ↓


Мила, солодка, пристрасна, ніжна

Найпрекрасніша ти у мене!

Ти як зима, мереживна і сніжна

Або як літо - жарка без вогню! ↑ 37 ↓


Кохана, вітаю тебе з Новим 2021 роком, бажаю ніжних слів і приємних емоцій, обіймів, посмішок та здійснення всіх бажань! Нехай доля радує подарунками та яскравими враженнями! Бажаю добра, затишку і яскравих емоцій, вірю в те що наступаючий рік обов'язково буде складатися так, як хотілося б! ↑ 31 ↓


З Новим Роком вітаю улюблену -

Мою бажану, красиву!

Посміхайся частіше, відчувай радість,

Нехай в цей рік все буде в солодкість!

Щастя хай не покидає,

А холод на душі - миттєво тане! ↑ 39 ↓


Я хочу провести з тобою яскраві миті!

Нехай Новий Рік залишить в пам'яті веселощі!

Нехай тебе п'янить моя любов,

Немов ігристе шампанське в келиху,

Щоб ми з тобою кожен Новий рік,

Завжди щасливо разом зустрічали! ↑ 39 ↓


З Новим Роком вітаю,

Улюблена моя, рідна!

Нехай збуваються бажання,

Всі мрії і чекання!

Нехай мир приємно дивує,

На руках тебе качає,

І будь-який момент, і кожну годину

Почуття тільки міцніють в нас! ↑ 46 ↓


Я люблю тебе! Ти важлива для мене! Ти - одна з найпрекрасніших в цілому світі. Приймай вітання, моя найдорожча і улюблена, єдина і неповторна! З новим роком тебе! ↑ 43 ↓


Бажаю тобі здійснення мрії,

Здоров'я, успіху, добра, краси,

Побільше удачі у всіх починаннях,

Нехай до успіху приводять старання! ↑ 42 ↓


Хочу тебе привітати!

Побажати щасливої ​​бути!

Суму в минулому все залишити

І в радості з посмішкою жити! ↑ 37 ↓


На світі немає тебе дорожче,

І краще в світі не знайти!

Я тобі найяскравішого щастя

Хочу в Новий Рік побажати! ↑ 38 ↓


Моя кохана, рідна! Бажаю, щоб у Новому Році всі твої навіть найнеймовірніші мрії збулися! Люблю тебе дуже! З новим роком! ↑ 40 ↓


Я хочу єдиного - бути вдвох з тобою і цей рік, і наступний за ним, і ще - і так до нескінченності! ↑ 43 ↓


Моя улюблена, ніжна і ласкава! Твій сміх, як дзвіночок у мене в серці! Нехай цей Новий Рік принесе в життя щастя і радість! ↑ 39 ↓


Нехай бій чарівних новорічних курантів стане передвісником щасливого року, кожен день якого буде наповнений радістю і здійсняться мрії! З Новим Роком, кохана! ↑ 38 ↓


Нехай всі твої бажання виконуються,

І солодкі миті прийдуть,

Радість, натхнення не закінчуються,

Для нас виблискує ніжних почуттів салют! ↑ 40 ↓


Тебе, мою саму ніжну, милу, лагідну, ніжну, рідну, чарівну - з Новим Роком! Нехай навіть неможливе стане можливим, нехай збудеться все, що ти загадала і запланувала! ↑ 37 ↓


Улюблену вітаю з Новим Роком! Залишайся найпрекраснішою! Яскравою, красивою і променевої! Здоров'я тобі і сил, щоб успіх на крилах носив! Добра тобі, тепла і удачі, життя такої, щоб виглядати яскравіше! ↑ 37 ↓


Серед сніжинок яскравих

Крутиться Новий Рік.

Несе тобі подарунки,

Уповільнивши стрілок хід!

Бажаю я романтики!

Але тільки лише зі мною!

Нехай свято буде ласкавий,

Дарує щастя і спокій! ↑ 38 ↓


парадПоздравляю з Новим Роком мою улюблену, саму ніжну і красиву! Бажаю тобі всього найкращого, успіху в справах майбутнього! ↑ 42 ↓


Люблю тебе, хороша моя!

Зі святом вітаю!

Ми зустрінемо цей Новий рік, люблячи

Один одного дуже, точно знаю!

Нехай цей рік нам щастя принесе,

Адже ми його не дарма шукали.

Ми зустрінемо разом цей Новий Рік,

І сто потім - без смутку і печалі!



Прикольна вітальна листівка з Новим Роком Бика 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий