Авторские куклы  ручной работы

четверг, 17 ноября 2016 г.

СМС Визнання в Любові на День Святого Валентина у віршах

Ти краще сонця і місяця,
Ти краще зоряної ночі!
Ти краще неба і землі,
Тебе люблю я дуже!


У цей прекрасний день ясний
Хочу сказати тобі: ЛЮБЛЮ!!!
І поцілунок тобі дарую я пристрасний,
І знай, що я тебе дуже ціную!


Ти - ясний світло моєї душі.
Так ніжно я люблю тебе...
А ти?..
Скажи, ти любиш мене
Ось так само щиро, як я?


Без тебе я не їм і не сплю,
Ти – друга моя половинка!
Дуже сильно тебе я люблю!
І про це моя «валентинка»!


Вірші писати я не вмію,
Але думки викласти можу...
Я просто від тебе балдію
І не у сні, а наяву.


Можливо, дощ, можливо, сніг...
У відповідь, поки, нехай навіть сміх!
Але я тобі зараз дарую
З тисяч - ПЕРШЕ "ЛЮБЛЮ"!!!!!


Дивлюся ліворуч – бачу тебе.
Дивлюся праворуч – бачу тебе.
Дивлюся на зірки – бачу тебе.
Дивлюся на землю – бачу тебе.
Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ!


Першу велику в житті жертву,
Дитячу і дорослу свою,
Приношу тобі: я йду з дитинства,
Тому що я тебе люблю!


Скільки мені вистачить сил
Буду я тебе любити.
Образ далекий, милий
Мені ніколи не забути.
Де-то ти сильним поглядом
Дивишся на море вогнів,
Мені нічого не треба
Крім любові твоєї!


Тебе я просто обожнюю
За кожен маленький дрібниця.
Люблю тебе, за що - не знаю.
Люблю, мабуть, просто так.


З тобою поруч бути хочу я —
Завжди, скрізь і вдень і вночі...
Ти краще за всіх, ти просто чудо!
Ти подобаєшся мені дуже-дуже!


Хочу обійняти тебе і заспокоїти,
Торкнутися губ твоїх
Не в думках – наяву
І прошепотіти на вушко:
«Я з тобою, люби мене,
Як я тебе люблю».


Ні краса заходу сонця,
Ні пісня солов'я,
Ніщо так не чудово,
Як ти, Любов моя.


Люблю тебе - люблю скрізь,
Люблю завжди - не важливо де!
Люблю і в холод, і в спеку,
Без тебе я не можу!
Любити тебе, зберігати тебе
Ніхто не зможе так, як я!





Писати я багато не люблю
І слів не буду писати
А лише два слова напишу
«Люблю» і «Не забуду»!


Повір, що двічі два чотири,
Повір, що крутиться земля,
Повір, що є любов на світі,
Повір, що я люблю тебе!


Так, так сподіваюся я на цей вечір,
Так чекаю його і кваплю час!
Ми, може бути, задуем разом свічки,
Один одному знову скажемо: «Я люблю!».


Вибач, але ніжних слів я не знайду.
Я лише хочу сказати, що я тебе люблю.


Милий, добрий мій кошеня!
Розпещений з пелюшок!
Всі твої примхи я завжди терплю!
Тому що дуже я тебе люблю!


Моє сонечко рідне,
Добре й золоте,
Щастя бути з тобою поруч,
І іншого мені не треба!


Я так сильно тебе люблю
І тому готовий повторювати,
Що до тебе через гори прийду
І зумію тебе розшукати.


Я люблю тебе! Я голосно прокричу!
Я люблю тебе! Зараз не промовчу!
Я люблю тебе! Мені серце наспівує!
Я люблю тебе! Тебе мені не вистачає!
Листівка на День всіх закоханих

Комментариев нет:

Отправить комментарий