Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Вероніці з Днем Народження і Іменинами

З Днем Народження моє пташеня,
Вероничка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.


Победоносна і велИка
Ти світло очей, ти Вероніка,
Ти прикраса життя нашої,
Ніхто не буде тебе кращим.
У день Вероніки іменин,
Відкриємо ми один секрет:
Ти будеш вічно молодий,
З гарною ніжною душею.


Вероніка, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


У Вероніки сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!




Вітаємо, Вероніка!
Як подарунок звисока,
Кожна твоя усмішка,
Та й хода так легка!
Вітаємо! Нехай сяють
У свято іменин очі.
Вероніка - ти така,
Краще і бажати не можна!


Як отраженье місяця на воді,
Сяючи захоплених відблисках
Нехай завжди в житті сяють тобі
Щастя промені, Вероніка.
Хай сонце тобі усміхається,
Нехай тобі птахи співають,
Супроводжують нехай у долі твоїй
Радість, добро і щастя.


Вітаємо, Вероніка, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!


Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Вероніки - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!

Комментариев нет:

Отправить комментарий