Авторские куклы  ручной работы

понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання на міжнародний жіночий день

З днем 8 Березня!
Зі святом весняним!
Ллється хай всюди
Дзвінке веселощі!
Нехай сяє сонце!
Нехай підуть морози!
Нехай прожене зиму
Гілочка мімози!



Зі святом весни тебе я вітаю,
Плечі тендітні твої ніжно обіймаю.
Все залежить від тебе - діти, дім, тепло.
Мені з тобою, милий друг, дуже пощастило.
І скільки б труднощів з тобою
Ми в житті не зустрічали -
У нашому будинку ніколи
Не пропишуться смутку!



Моя мама вся в турботі,
І весь час на роботі.
Цілий день за нею сумую,
Тільки ввечері зустрічаю.
Продзвенить лише у двері дзвінок,
І відкриє двері синку.
До мами лагідно пригорнеться,
Мама синові посміхнеться.
І подарунки, скажемо прямо,
Не замінять синові маму.
Мама, будь зі мною завжди,
Буду щасливий я тоді!



Прекрасний день 8е березня,
Коли сяє все навкруги,
І дозвольте вас привітати
З Міжнародним жіночим днем!
Здоров'я, щастя побажати Вам,
Щоб ніколи не старіли,
Щоб завжди Ви процвітали
В ім'я щастя і добра.



Ми Вас сьогодні вітаємо
З Міжнародним жіночим днем,
Свої вірші Вам присвячуємо,
Статті в газетах поміщаємо
І пісні про кохання співаємо.
Від усього серця Вам бажаєм
Нехай Ваше життя буде світлим,
Нехай буде усіяний трояндами
Ваш життєвий шлях до кінця.
Бажаємо правди, щастя, доброти.
Незвичайність і справдженої мрії
Бажаємо світла, бажаємо зірок
Бажаємо сміху і щасливих сліз.



З першої капежом,
З останньою завірюхою,
Зі святом юної Весни!
Вас вітаємо
Сердечно бажаємо:
Щастя, здоров'я,
Удач, краси!



Про це свято є багато віршів,
Але вітати з ним, право, не втомимося.
Нехай голоси дітей, зливаючись в хор,
Привітають вас, рідні наші мами!
Здоров'я, щастя і великого кохання
Всім жінкам сьогодні побажаємо.
Ах, якщо б в березні співали солов'ї
Або цвіла бузок, як в теплому травні.
Відкритки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий