Авторские куклы  ручной работы

четверг, 17 ноября 2016 г.

Вітання Бабусі з Новим Роком 2017

Гей, бабуся, внучка вітай
В честь передсвяткового дня!
Пам'ятаєш, як це було в дитинстві?
Так, давай - обійми мене,
А тепер кружи хороводом
І салатом пригости мене!
Загалом, бабуся, з Новим роком!
Будь здорова і не сумуй!


Бабуся, кохана, рідна!
«З новим роком!» - я пишу в листівці.
Я тобі, бабуся, побажаю,
Щоб двері твоя була відкритою -
Для здоров'я, радості і щастя,
Щоб холод в душу не забрався,
Повз проходили щоб негоди,
Життєвий запал щоб не втрачався.


Мій добрий ангел, ми тобою збережені!
Нехай низкою йдуть роки
На лагідному обличчі твоєму улюбленому
Не залишають більше ні сліду!
Добрішими всіх на світі, всіх красивіше,
І в цих темних нетрях буття,
Ніжніше всіх, мудрішими, терпляче...
Ти = головний друг мій, моя бабуся!
Нехай завжди посмішка прикрашає
Твоє неповторне обличчя,
А серце хай любов'ю зігріває
Це просте наше листа!
Тебе ми з Новим роком вітаємо,
І довгих-довгих років тобі бажаємо!


З Новим Роком, бабуся!
Ти зовсім не стара!
Краще всіх оладки
Ти печеш для нас!
З новим щастям, мила!
Стань ще прекрасніше,
Будь ще улюбленішими!
Щастя в цей годину!
Нехай дзвонять побільше
Тобі онуки, діти.
Будь у році прийдешньому
Щасливіший за всіх на світі!


Бабуся, знаєш, із звичною тривогою
Прийдешній рік не приймай:
Щоб підняти настрій трохи,
Уяви, що на вулиці травень,
І позабудь, що грудень на кінець...
Тільки уяви - золота пора!
Загалом, будь щаслива! І - з Новим роком!
Багато здоров'я тобі і добра!


Яке щастя кожну хвилину
Піклуватися про близьких всією душею,
Будинок наповнювати любов'ю і затишком
І знати, що у рідних все добре!
Нехай ніколи здоров'я не підводить,
А роки додають нових сил,
Як можна частіше радість в життя приходить,
Щоб кожен день, як світлий свято!





З Новим роком свою бабусю
Я поспішаю привітати цієї ночі,
І нехай у новому році
Буде тільки так, як ти захочеш!
Хай здоров'я не підводить ніколи,
Ти для нас, як колись молода!
Нехай пригальмують твої роки,
І зморшки від тепла розтануть!


Бажаємо забути неприємності
І веселіше на білім світі жити!
Гарним настроєм дорожити
І з кожним новим днем щасливішою бути!
У мене є улюблена бабуся,
Добра, хороша, красива!
Тільки з нею затишно, немов у гніздечку,
І ясно, як ніби від сонечка!

Листівки з Новим Роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий