Авторские куклы  ручной работы

суббота, 4 марта 2017 г.

Привітання з 8 березня подрузі

Свято весни, свято прекрасних жінок
До нас підступає! Хочу побажати,
Щоб ніколи не сумувала марно,
В житті тривог і печалей не знати!

Слухай, моя дорога подруга
Серце своє, немов спів птахів!
У восьме березня тебе вітаю!
Жінка – це цариця цариць!
Автор: Солдатова Марія



Раптом я помиляюся, поправиш –
Нехай навіть і згнітивши серце:
Мене ж, мабуть, ти привітаєш?
Адже я вітаю тебе;
Але навіть, якщо я помиляюся,
Впираючись у тщании своєму,
Серцево тобі посміхаюсь:
Подружка моя! З Жіночим днем!
Автор: Олексій Резніков



Моя люба, найкраща подруга,
Нехай затихнуть в серці біль, заметіль і завірюха,
Нехай все буде гладко і у справах пристойно,
Нехай тобі живеться просто на відмінно!

Будь завжди красивою, яскравою, стильною, класної,
Щоб компліменти ти ловила часто!
Нехай фортуна дарує добрі подарунки
І доля балує в день 8 Березня!
Автор: Олена Тихонова



Ти ближче всіх мені, мила подружка,
Від усієї душі вітаю з весною.
І в світлий жіночий день 8 Березня
Любові тобі й радості бажаю!
Нехай очі світяться від ніжності і щастя,
І дім твій весь потопає в квітах!
Чоловіки компліментами осипи
І в прозі і, звичайно ж, у віршах!
Автор: Тетяна Бєляєва



З 8-м березня, подруга,кохана,
Сама ніжна, добра, мила!
Нехай для тебе оживає природа,
Роблячи ясну у житті погоди!

Я від душі вітаю тебе,
Нехай від щастя пурхає душа!
В цей прекрасний весняний день
Ти знайди своє з любові острівець!

Та забувай скоріше хуртовини,
Всім вони так адже вже набридли!
Нехай краса буде вічність з тобою,
І накриває мрія з головою!
Автор: Ольга Фурсова



Прокидається весна вже після зими,
Розпускаються квіти і бруньки дерев.
У жіноче свято це від мене прийми,
Мила подруга моєї поеми рядки.

Зі святом ніжним юної весни,
Мої вітання ти все приймай.
Дні будуть твої щастям нехай повні,
І в житті настане нехай сонячний рай!
Автор: Надія Малафеевская



Життя прожити – не поле перейти.
Навіть якщо вік наш менше століття,
Дуже важливо зустріти на шляху
Близького рідної людини.
Мені з тобою дуже пощастило,
Золота ти моя подруга!
Словом мудрим, щирим теплом
Ми не раз врятували з тобою один одного.
У свято наш бажаю я тобі
Залишатися мудрою і красивою!
Дякую Богу і долі
Я за дружбу, що дає мені сили!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Подруга мила, ти просто розцвіла!
Сяєш як зірка 8 березня!
Бажаю миру і добра,
В бажаному справі легонького старту!
Завжди прекрасною будь і гарною,
Посмішкою висвітлюй ти всю округу!
Люблю тебе на світі всіх сильніше,
Таку милу і славну подругу!
Автор: Наталія Сухомлин



Дорога моя подружка,
Промінчик сонечка по весні.
Поділися ти зі мною, по дружбі,
Що ти бачила знову у сні?
Ну а я тобі, теж по дружбі,
Побажаю освідчень.
Не так багато, їх багато не треба,
Просто відчувай та просто живи!
Автор: Катерина Лимар
Гарне вітання листівкою дружині з 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий