Авторские куклы  ручной работы

четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні Вірші з Днем Святого Валентина

Ти гарний, дуже-дуже!
Ти до мене приходиш вночі...
Шкода, що це тільки сон.
І в кого ж ти закоханий?
У день Святого Валентина
Я як ураган «Катріна»,
Всіх збиваючи на шляху,
В життя твою наважуся увійти!


Хочу я в день закоханих побажати,
Щоб мій чоловік кинув у хмарах літати,
На землю щоб швидше опустився,
І моїм чарам знову підкорився.
Таких, як я, коханий, не знайти –
Я – просто скарб на життєвому шляху,
Про це ніколи не забувай,
І ніколи мене не загуби!


Любов — в шлунку і крові!
Я так мрію бути коханою.
Але минають мої дні,
А стріли усі проходять мимо.
В чудове свято — в серці дзвін:
Сподіваюся знову я на диво!
Скажи, злощасний купідон:
Я в цей раз буду щасливою?
Іль нікому мій поздравок
В любовний день не сподобався?
Дурень кучерявий, як ти міг
Знову стрілою промахнутися?


Сьогодні я заворожу,
І закружу в лютневої хуртовини.
Про свої почуття розповім,
Тебе замкну в любовному колі.
Сьогодні Валентинів день
Тобі не вирватися з полону.
Ти сьогодні моя тінь,
А я прекрасна Олена.
Тебе під звук небесних арф,
Я втоплю в своїх обіймах.
Потім я тебе заховаю в шафу,
В кінці всього заходу.


День Святого Валентина – це свято на століття!
Тому що, треба, як-то, вплинути на мужика.
Щоб став добрим і ніжним, романтизмом весь просяк,
Погодився з'їсти вечерю в піджаку і при свічках!
Щоб подарунок приготував, і букет квітів купив,
Кулінарні шедеври своєї дами оцінив!
Так що ось тобі подруга, бажаю в цей день:
Хоч на вулиці і завірюха – нехай цвіте твій милий пень.


День Святого Валентина –
Червоний день календаря!
Що за славна картина –
Ми в ліжку - ти і я!
Обрамляють ту картинку
Троянди, стрічки та квіти.
Розіпнемо пляшку вина
Не встаючи - я і ти!
І Амур на тій картинці –
Бачиш, крильця тремтять?
У серці кожного, хто любить,
Влучні стріли летять!


Я буваю грубим,
Місць шкарпеткам не знаю
Мої шершавы губи,
Тебе не розумію.
Тільки ти моя дружина
Все одно до мене ніжна.
Вибач, що я скотина.
З Днем Святого Валентина.


Які дивні хлопчики,
Стріляли голосно регочучи,
На голому тілі немає сорочки,
Від щастя суча ніжками.
Нудисти або толкіністи?
З тіра п'яні стрілки?
Або шабашники - артисти,
Що далекі від культури?
А в серце мені потрапили точно,
Пробили нахабні наскрізь!
І найцінніше, що у світі вічно,
На світло з серця полилося!
Тепер я літаю на крилах,
Любовної жаждою мучуся,
Мрію про твоїх обіймах,
У любові відкрито зізнаюся!


Ти не розслабляйся по морозу!
Прямо зараз я тобі скажу:
Так, входжу в твої нічні мрії,
Але до ранку миттєво виходжу,
Навіть у день святого Валентина!
Не в моєму ти смаку, вже пробач;
Так що, шановний чоловік,
Ти губу поки що захід сонця!
Може бути, з часом, коли-то
Я чогось все ж захочу,
Але поки гублюся в точну дату...
Та не парся, милий! Я жартую!


Свято радісне закоханих
Подарував нам Валентин.
Він з були, иль з казки?
Кажуть, був ченцем?
Ні, друзі, він був Закоханим
В юну діву одну!
Їй складав вірші і пісні,
Їй на груди кидав сльозу.
Свічки є, вино і троянди,
Так забудемо про печаль!
Не страшні любові морози!
Валентин нам заповідав.


З днем закоханих,
Дівчинка моя!
Окрыленно
Я хочу тебе,
Всією душею і тілом
Вітати,
Бути зі мною сміливої –
Побажати!


Чекаю я, дура, валентику.
Покусала лікті все!
Ну хоч вошиву картинку
Ти прийшли на свято мені.
Тільки ти — прям як скотина,
Як самий останній лох.
З Днем святого Валентина!
Щоб ти, окаянний, здох!


Амури, купідони, сердечка і квіточки –
Святому Валентину все це дуже подобається.
Тебе я вітаю з прекрасним Днем закоханих
Хай щастя твоє особисте великим-великим виявиться!
Бажаю ніжних зітхань, зізнань, поцілунків,
Без них же в житті важко, і нудно, і сіро.
Бажаю, щоб серце твоє велике жарке
Завжди любити бажало, хотіло і могло!





Встав Амур сьогодні рано,
Для нього досить дивно!
Зачесав рукою кучерики,
Причепив до штанів підтяжки,
Натягнув тугіше лук,
Стріл дістав безліч штук!
Випив вранці тільки чаю,
Не промазати щоб випадково!!!
Каші навернув тарілку
І помчав на пристрілку!!!
He спроста так все цивільно,
День святого ж Валентина!
У крилатих купа справ,
C самого ранку відстріл...
Все в його сьогодні влади,
Багатьом він подарує щастя!
Потрапить комусь в серці,
Буде палити вогнем і перцем!
Може вистрілити і в мозок,
Заради сміху – між ніг...
Кожен по стрілі отримає,
Всіх сьогодні він окучит!
Подбає про головне,
На сьогодні найважливіше...
Щоб кожен сказав слова:
«Знаєш, Я люблю тебе!»


Впевнена, ти мене любиш,
І в День закоханих не забудеш
Мої капризи виконувати,
Ні про один не забувати.
А мені зовсім небагато треба,
Букет квітів і шоколаду.
А ти, коханий, здивуй,
І мені діаманти подаруй.


Всім хлопцям я влентинки
До Дня закоханих розішлю.
Нехай подивляться на картинки
І подумають: люблю!
Ти, звичайно, - виняток!
Поспішай, друже, до мене,
Як отримаєш привітання.
Відпочинеш хоч в тиші!


Чого ти сердишся, люба?
Якого, власне, рожна?
Адже не тягне мене інша!
І третя зовсім не потрібна,
І про четвертою я не мислю,
І п'ятої не страждаю я...
З днем Валентина, щоб ти скисла,
Єдина ти моя!


День Святого Валентина
Це чудо з чудес!
Як кіно від Тарантіно,
Як машина Мерседес!
Два сердечка на листівці
Не нудьгуй, і не журися!
Це щастя та усмішки,
Це ніжний поцілунок!

Комментариев нет:

Отправить комментарий