Авторские куклы  ручной работы

четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні Привітання з Днем Святого Валентина

Я точно знаю, чого ти хочеш...
Сухі губи, і дихаєш жарко.
В День Валентина, можливо вночі,
Распотрошишь свій великий подарунок.
І нервово руки знайдуть на дотик
Те, що позбавить сили волі чітко:
Серед білизни, інших дрібничок
Цукерок улюблених твоїх коробку!


У мене незадоволена пика:
Підійти не зважуйся — вб'ю!
Прокляну я навік Валентина
За нещасну долю свою.
Не прислали на свято листівки,
Навіть найпростіший поздравок!
Кульбаби іль маргаритки
Іль засушений з літа квітка!


У день закоханих жінці моїй
Я хочу побажати терпіння,
Адже зі мною чекає чимало днів,
Коли ти захочеш втекти.
Якщо зможеш проявити терпіння –
У всьому тебе нагорода чекає,
Буду я тебе завжди любити,
Знай, тобі зі мною пощастить!


Я зірвав з афішної тумби
У формі серця Вам плакат;
Обірвав квіти на клумбі –
Мер, напевно, буде радий:
Адже подібних мені кретинів
У нашому місті мільйон...
З днем святого Валентина –
Я ж у Вас давно закоханий!..


Так як мною ти кохана
Поздоровлення прийми!
І хоч я не секс-машина
(А скоріше її кабіна)
Я не повна дубина -
Втілення любові!
Подивись скоріш в віконце
Нас веде любові доріжка
Поклади мене в кошик
Довго нам ще йти.
Ніч чорна, як наша кішка,
І у самого порога
Полюби мене трошки
До п'яти чи шести.


Тільки неземного щастя
Я улюбленої побажаю,
Обіцяю море пристрасті,
З Днем закоханих вітаю!
Перед тобою на колінах
Здивую подарунком я,
Щоб не мучитися в сомненьях,
Подарую тобі себе!


В морозний День святого Валентина
Подружка, будь прекрасна, як картина,
Неодмінно стань багатим, як банкір,
Серед друзів веди себе, як командир!
Здоров'я бажаю відмінного,
Кар'єри високу, стрімку,
Коханого поруч душевного,
І життя зовсім дивовижною!


День Святого Валентина
Не буває без любові!
Як желе без желатину,
Як без літа солов'ї!
Не буває без листівок,
Без сердечок і квітів.
Без довірливих посмішок,
Есемесок і дзвінків.


У день закоханих я тобі бажаю
На інших дівчат не витріщатися,
Поглядом проводжаючи мене,
Від любові чудовою тліти.
Щоб в очах твоїх чином яскравим
Оселилася моя краса,
Щоб дарував мені круті подарунки,
Щоб будь-яка збувалася мрія!


Задовбали купідони,
Метають стріли, хто куди.
Ставлять жорсткі заслони:
Не зведуть нас ніколи.
Тільки я не сумую,
В горлі лише варто грудку.
Все одно ми будемо разом,
Купідона я вб'ю.
Я його в пориві помсти
Прям стрілою заколю!


День Святого Валентина
Настав, і щастя стій!
Миттю зріє для інтиму
Всяк одружений - неодружений.
Я готовий і ти готова
Мацати різні місця,
Ну а хто не шанує святого,
Значить, немає на ньому хреста!
Ми з тобою не винні,
Що натрапили на ліжко.
День святої і святе місце,
Значить, пусту не бувати!


Нехай на серце тануть крижинки
Від веселої валентинки!
Всіх любити зовсім нескладно.
Отже, з нинішнього дня
Полюби собак і кішок,
Та сусідів і перехожих,
І трішки, хоч трішки,
Ну трошечки мене!


У мене шипів повно,
Просто колючок,
Але говориш ти все одно.
Я мовляв, найкращий.
Ти – не найкраща моя.
Адже інших не знаю я.
Ти – любові моїй причина.
З Днем Святого Валентина.





Це все уві сні я бачу...
Невже жоден
Мені листівку не напише,
Навіть страшний Валентин!
Навіть самий непотрібний,
Небагатий хлопчина
Невже слів мені втішних
В цей день сказати не міг?


Познайомтеся з Валентином –
Католицьким святим.
В цей день одна скотина
Не несе дружині квіти.
Бешкетник і алкоголік,
Матюкальник і буян
В цей день зовсім католик,
Хоч пакуй і у Ватикан!
Він обійме дружину лапою,
Він забув, яким він був.
Так, напевно, папа римський
Римської мами не любив!


Ось він свято настав,
Ми його так чекали!?!
Я йду і сповнений сил,
Весь такий з квітами.
Супермен, без трьох хвилин,
Йде до супервумен.
Щоб трохи відпочити.
День сьогодні – «супер»!


Удар любовний пропустив?
Нокаут потужний отримав?
Тоді хутчіш по магазинах
Дивитися на красиві вітрини.
А краще в гості поклич,
Налий у склянку окріп,
Чай солодкий швидко завари,
І зачитай мені свій віршик:
Ти апетитна як біфштекс!
Приваблива як пристрасний секс!
З родзинкою як смачний кекс!
Завжди хочу — такий рефлекс!


У День Святого Валентина
Накуплю я апельсинів,
Накуплю тобі квітів,
Шоколадок і тортів,
Щоб в день цей лютневий
Зазирнуло до тебе літо!
Щоб ні в чому собі знову
Не могла ти відмовити!
Ти – мій ласкавий кошеня!
Вітаю з Днем закоханих!


Купи труси в сердечко,
Розфарбуй в сердечко груди,
В затишне містечко,
Сердечко не забудь.
Я буду серцеїдом,
Сьогодні день такий,
Пройду за серцем слідом,
Я з ніжністю рукою.
Розтане твоє серце,
До нього увійде любов.
І десь на світанку
Люблю! Скажу я знову!
Освідчення в День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий