Авторские куклы  ручной работы

четверг, 17 ноября 2016 г.

Вітання з Міжнародним Днем Стоматолога у віршах

Ти стоматолог! Умілі руки!
Кредо професія - робити добро!
Ті, хто відчував страшні муки,
Знають, що життя не миле все одно,
Якщо болить від гарячих напоїв,
Якщо холодне зовсім не з'їсти.
Головне, зібратися з силою і духом,
У крісло до цілителя цього сісти!
І блиснуть без дірок і плям
Білі зубки, посмішкою маня,
Праця твоя, друже, нам дуже приємний,
Зі святом! Цей презент для тебе!


Без дантиста ми не проживемо,
Якщо зуб болить, страждає весь наш будинок,
Трохи розвиднілося, в лікарню зайняти чергу бігом,
З хвилюванням і страхом стоматолога ми чекаємо.
Свято Ваш! Бажаємо щастя,
Нехай прийде удача, втечуть негоди,
Нехай успіх у роботі процвітає,
І Ваш авторитет більше зростає.


"Вірші стоматологам"

День як день, але не звичайний,
Сонце світить, сніг іде,
Але ми знаємо, що сьогодні,
Свято святкує народ.
Що за свято? День дантиста!
Хто свердлити вміє зуб,
Хто відбілити зуби чисто,
У кого пущу сльозу!
Але сьогодні я не плачу,
Я хочу привітати вас.
Вітаю, стоматолог!
Зуби пізніше полечу...


Стоматолог - ти відповідальний завжди,
Біль людська зовсім не чужа для тебе,
На допомогу завжди готовий прийти,
Миттєво нас рятує від хворобливих кайданів.
З днем стоматолога я вітаю Вас,
Нехай салют звучить в честь Вас,
Нехай життя тече у Вас, як повна ріка,
Щастя Вам величезного, здоров'я і добра.


- У мене одна мрія - голлівудська усмішка!
Щоб блищав як перли я, посміхаючись всім навколо!
- Немає проблем, мій друг, пішли! Все виправлю без помилок!
Тільки прохання у мене - прибери з особи переляк!
Славетний лікар, стоматолог! Зуб вилікує вилікує!
Нехай у вас самих, рідних, нічого не заболить!
Нехай здоров'я буде міцним, зуби сліплять білизною!
Теплоти, любові, затишку, і зарплати не простий!





"Всесвітній день стоматолога - вірші. привітання"

Стоматології найсвітліші уми!
Бажаємо вам удачі і добра,
Завжди поспішаємо до вас підлікуватися ми,
Коли не спимо від болю до ранку.
Спасибі вам за дуже важливу працю,
Ви даруйте посмішки людям усім.
Нехай радість і щастя цвітуть,
Не буде смутку, прикростей зовсім!


"Смс з днем стоматолога"

Нехай у морозний день лютневий,
Подарують до свята квіти,
Нехай у вашому житті буде багато щастя,
Справджуються завжди нехай ваші мрії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий